Gå til innhold
  • Bli medlem

Tresticklan Nasjonalpark og Lundsneset Naturreservat


alexstra

Anbefalte innlegg

Annonse

Et fantastisk område jeg var mye i som ung. Og, som du sier: følelsen av villmark er virkelig tilstede mtp å kunne vandre flere dager i strekk uten å se menneskelige inngrep. Unikt! 

 

Innlegget ditt minnet meg på området på nytt, så nå vet jeg hvor jeg skal på neste overnattingstur :-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Björn

Gillar Tresticklans nationalpark men ogillar alla som eldar i nationalparken. Det är förbjudet att göra det. Gör mig faktiskt riktigt upprörd och förbannad!

Att sedan lägga upp det på nätet och offentliggöra att man bryter mot lagen är ju helt omdömeslöst i mina ögon.

 

Att bryta mot reservatsbestämmelser (nationalpark/naturreservat) i Sverige är att bryta mot Miljöbalken och ger normalt sett dagsböter.

 

När jag sedan läser på vad som gäller i Lundsneset naturreservat så ser jag att du även här har brutit mot reservatsbestämmelserna. Det är inte tillåtet att "bryte ned trærne, dytte de over ende"

 

Det skrämmer mig lite att så många har klickat gilla på ditt inlägg. Hoppa innerligt att det beror på okunskap och inte att de tycker du har gjort rätt!?

 

Du behöver förbereda dig bättre nästa gång du skall till något område som är skyddat! Ditt betyg i det här fallet blir underkänt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.