Gå til innhold
  • Bli medlem

Crispi Skarven - bytte til en str større eller en annen sko?


ahakstun

Anbefalte innlegg

Hei,

 

I begynnelsen av desember kjøpte jeg et par Crispi Skarven fjellsko hos XXL. I butikken kjentes de ok ut, men da jeg tok de på hjemme, merket jeg at jeg sannsynligvis bør ha en størrelse større. Jeg tok med skoene tilbake til butikken, men min størrelse var selvsagt utsolgt. Var tilbake etter nyttår, og nå viser det seg at ingen XXL-butikker i hele Norge har disse skoene i min størrelse.

 

Spørsmålet mitt: Jeg reiser til Nepal i mars, og ønsker derfor å gå inn skoene så mye som mulig før det. Bør jeg vente til XXL får inn skoene igjen (det er ingen som kan svare på hvor lang tid det vil ta), eller bør jeg gå tilbake og bytte skoene til noe annet? Eventuelt til hva?

 

Gode tips mottas med stor takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei,har skarven skoen selv. Det er en sko som trenger lite inngåing. Har aldri fått noe gnagsår av den skoen. Men ville nå ikke tatt de på langtur uten å ha gått litt i dem. Så om du får dem et par uker før og får gått de inn noen timer da så bør det gå helt fint

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

I begynnelsen av desember kjøpte jeg et par Crispi Skarven fjellsko hos XXL. I butikken kjentes de ok ut, men da jeg tok de på hjemme, merket jeg at jeg sannsynligvis bør ha en størrelse større. Jeg tok med skoene tilbake til butikken, men min størrelse var selvsagt utsolgt. Var tilbake etter nyttår, og nå viser det seg at ingen XXL-butikker i hele Norge har disse skoene i min størrelse.

 

Spørsmålet mitt: Jeg reiser til Nepal i mars, og ønsker derfor å gå inn skoene så mye som mulig før det. Bør jeg vente til XXL får inn skoene igjen (det er ingen som kan svare på hvor lang tid det vil ta), eller bør jeg gå tilbake og bytte skoene til noe annet? Eventuelt til hva?

 

Gode tips mottas med stor takk!

Jeg ville tatt kontakt med Wenaas og hørt om de har din størrelse på lager. Hvis de har det, så kan du eventuelt be XXL bestille den for deg. Jeg synes det virker litt merkelig at de ikke ville hjelpe deg med dette.

http://wenaasnordic.com/?page_id=104

Jeg har selv Crispi Skarven, og den trengte ingen inngåing for min del.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme her, knall støvvel å ha på labben.

sjekka nettbutikken til xxl, og der var d bare str 41 i herremodell, og 39 i damemodell inne, så enten skal xxl slutte med denne modellen, ellers så venter dem til våren med å bestille, da det er mere sessong..

XXL er jo en møkkabutikk, straks det kommer til andre ting enn å selge varer dem har på lager....

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med Wenaas og hørt om de har din størrelse på lager. Hvis de har det, så kan du eventuelt be XXL bestille den for deg. Jeg synes det virker litt merkelig at de ikke ville hjelpe deg med dette.

http://wenaasnordic.com/?page_id=104

Jeg har selv Crispi Skarven, og den trengte ingen inngåing for min del.

 

Jeg gjorde som du sa. De svarte at de ventet et parti inn i begynnelsen av februar, og at de vil bli distribuert ut i den perioden.

 

Mao kan jeg ikke annet enn å vente. Det er beroligende at dere sier at de ikke krever så mye inngåing. Da tar jeg det med ro og avventer inntil skoene er inne igjen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.