Gå til innhold
  • Bli medlem

Tursekk for barn


IngebjørgIda

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter tursekk til barna mine. De er 6 og 9 år.
Jeg vil gjerne ha ca 20 kg og med mulighet til å feste liggeunderlag/sovepose på.

Noen som har tips? Var innom xxl og G-Sport i dag og de hadde ikke noen som var aktuelle for oss.
 

Kom gjerne med egne erfaringer. Jeg har barn som kan bære og er vant til å bære.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Antar du mener 20L og ikke kg? 20kg hørtes litt tungt ut hvertfall :)

 

Vi kjøpte nettopp en Deuter Fox 30L fra fjellsport.no til sjuåringen her i huset: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/sekker/til-barn-ungdom/deuter-fox-30-fire-cranberry.html

 

Har ikke fått testet den på langtur ennå, men det ser ut som en veldig god sekk. Smarte løsninger og solid og justerbart rammesystem. Husk at fjellsport.no har fjellforum-rabatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi kjøpte nettopp en Deuter Fox 30L fra fjellsport.no til sjuåringen her i huset: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/sekker/til-barn-ungdom/deuter-fox-30-fire-cranberry.html 

 

Har ikke fått testet den på langtur ennå, men det ser ut som en veldig god sekk. Smarte løsninger og solid og justerbart rammesystem. Husk at fjellsport.no har fjellforum-rabatt :)

 

Den har syvåringen min også. Vi er kjempe fornøyd med den.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har også de Deuter Fox sekkene. De er veldig solide - kanskje litt i overkant tunge, men det er sånn de er.

 

Vi klarte å få de veldig rimelig på fjellsport - godt under 900 for 2 sekker så det lønner seg å følge med på tilbudene. Ho minste vår på 4 syntes den var litt tung (i seg selv) så hun bruker barnehagesekken enda. Han på snart 6 bruker sin og er stolt over å ha voksensekk. Veldig bra. Vi kjøpte regntrekk utenom fra utlandet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.