Gå til innhold
  • Bli medlem

Kombinere Garmin Topo Premium-kart?


Wildman

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er ganske ny i GPS-verden, og har nettopp kjøpt meg en Garmin Oregon 600. Neste steg blir å kjøpe kart til denne. Har forsåvidt landet på Topo Premium grunnet oppløsning (1:20'000). 

Dessverre dekker denne serien Telemark i 3 forskjellige kart/deler. Jeg lurer derfor på om det er mulig å kombinere disse 3 kartene inn i ett stort kart, så man kan legge opp ruter i Basecamp som strekker seg over grensene til alle disse 3 men at man fortsatt får "sømløs" overgang (og ikke trenger å laste inn nytt kart når man beveger seg over kartgrensene)?

 

Etter å ha søkt på google finner jeg verktøy som GMapTool (er dette holdbart?). Er redd en enkel software som denne vil være unøyaktig når det kommer til så detaljert info..?

 

De 3 Topo Premium-kartene det er snakk om er forøvrig Oslo, Kristiansand, og Hardangervidda. 

 

Er det noen som har erfaring med dette? Evt. om noen har andre mulige løsninger for dette.

 

Setter stor pris på all hjelp!

 

 

Vedlegg: Relevant Garmin Topo Premium-oversikt over norgeskart.

post-15615-0-13469600-1417652827_thumb.p

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.