Gå til innhold
  • Bli medlem

Viking hunter high


Fredrik92

Anbefalte innlegg

Kjøpe disse skoene for ett par mnd siden, hos magasinet.no. Må først å fremst si jeg er veldig fornøyd med servicen hos Magasinet, måtte bytte størrelse 3 ganger før jeg fant den som passet helt "perfekt". Betalte aldri noe ekstra frakt og siste leveringen ble sendt med budbil da jeg skulle på tur den helgen. Heller ikke da måtte jeg betale noe mer!

Uansett, nå er skoene gått inn, prøvd ut i skog og fjell terreng, samt grusveier.

Er meget godt fornøyd med disse skoene/støvlene. Gode snørings muligheter. Systemet som er brukt på denne skoen(også mange andre modeller) tillater deg å snøre den nedre delen av skoen separat fra skaftet. Når du drar til skoen over rista og "låser" anklen i skoen er det to låser som listene går i før du drar til skaftet. Dermed kan skoen sitte tett rundt rist og ankel, men løst rundt leggen. Dette kan man jo også gjøre ved å knytte lissene en ekstra gang rundt anklen før man snører vidre opp, men det gjøres veldig enklet med dette systemet.

Sålen på skoen er tykk og hard, men samtidig myk der den må være det. Denne kombinasjonen gjør at det er veldig behagelig å gå selv i steinrøysa. Skoen er i goretex og derfor vanntett, men at den puster er tull!:P.

Ble mye dette her, men alt i alt, skoen anbefales. Eneste negative er prisen på godt over 2500kr.

post-15504-0-39239500-1417382338_thumb.j

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.