Gå til innhold
  • Bli medlem

Regjeringen vil fjerne jegeravgiften!


Veidemannsblod

Anbefalte innlegg

Annonse

 

Blir litt urettferdig om ei gammel bestemor skal være med å betale jegeravgift over skatteseddelen.

 

Ikkje meir urettferdig enn at det vert drive barnehagar av mine skattepengar. Poenget med forslaget var jo at viltforvaltninga er ei offentleg oppgåve og ikkje bare til nytte for jegrane. At jegrane gjer den praktiske jobben i forvaltninga, betyr ikkje nødvendigvis at det er jegrane som skal finansiere resten av viltforvaltninga.

Ei av dei ivrigaste på elgjaktlaget eg er med på, er forresten bestemor ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og viltforvaltning er også ei samfunnsoppgåve. Kvifor skal landets bestemødre vera friteken frå å betale for det? At den praktiske utføringa kan utførast av frivillige på hobbybasis, må ein rekne som ein bonus, både for samfunnet og for den den enkelte jeger.

Jegeravgifta er ikkje ei avgift for å finansiere tiltak for jegrane, det er ei avgift for å finansiere vilttiltak.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mye rart som finansieres over statsbudsjettet istedenfor via særavgifter. Det sparer oss for enorme mengder byråkrati. Jeg skulle gjerne personlig hatt mye mere over på skatteseddelen, men det er en annen sak. Skal man følge opp med at det er urettferdig om en stakkars bestemor skal være med å betale for det ene eller det andre, så fullfinansierer du snart spesifikt skolegangen til hver enkelt av ungene dine, betaler for vedlikehold av asfalten på fortauget utenfor hagen din, og mye mere, alt med sine særspesifikke byråkrati-påslag som sikkert dobler belastningen.

Kok det heller ned til at hver enkelt har et gjennomsnittlig fratrekk for alle urettferdige skattebelastninger via bunnfradraget, og det inkluderer jegeravgiftvvikling for bestemora di. Bestemora di har sikkert en del helsevesen-utgifter som jeg i utgangspunktet ikke er interessert i å finansiere heller, men jeg lever tross alt i et samfunn hvor folk har forskjellig behov og interesser, og har infunnet meg med det...

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bestemødre på statssubsidiert jakt blir vel neppe noen valgkampsak. Selv ikke for Frp.

Det er ikkje jakt dette dreier seg om. Det er korleis viltforvaltninga skal finansierast.

Frp skal redusere skatt, så dei går ikkje til valg med at noko skal finansierast over skatteseddelen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En gang i tiden betalte vi noe som het fisketrygdavgift til staten for å få lov å fiske i ferskvann. Helt til en økonom fant fram kalkulatoren sin og fant ut at kostnadene ved å drive inn denne avgiften, var høyere enn avgiften som kom inn. Og dermed ble den skrinlagt. Det var en ap regjering som gjorde dette også tror jeg. Kanskje de kommer til det samme med jegeravgiften?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er viltforvaltning ei samfunnsoppgåve?

Viltforvaltning i dag har som formål å oppretthalde ein jaktbar bestand med størst mogleg overskot, dvs størst mogleg produksjon som kan takast ut under jakt. Dersom viltforvaltning var ei samfunnsoppgåve ville avskytinga vore annasleis og det burde vore utført av profesjonelle jegrar. Jakt slik det er utført i noreg i dag er kun for fornøyelse og er inga samfunnsoppgåve.

 

Fiskeravgifta varet fjerna for ferksvannsfisk men eksisterar framleis for anadrom fisk, der forhåpentlegvis avgifta går tilbake til kultivering og forskning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Dersom viltforvaltning var ei samfunnsoppgåve ville avskytinga vore annasleis og det burde vore utført av profesjonelle jegrar. Jakt slik det er utført i noreg i dag er kun for fornøyelse og er inga samfunnsoppgåve.

 

Ettersom mange av oss er villig til å bruke fritida vår til jakt, er det ikkje behov for profesjonelle jegrar. Sjølv jaktar eg for å regulere bestandane etter bestandsmål vedtatt av politisk valde viltnemder og villreinnemder.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.