Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvorsdz<an overføre data fra PC til nettbrett.


Tom42

Anbefalte innlegg

Annonse

kabelen du bruker for å lade enheten med er også en datakabel vel og merke vis det er Asus, Samsung m. flere. Denne kabelen kan også brukes for å koble enheten til en PC og muliggjør lading og overføring av data til/fra enheten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nettbrett er det du har?

 

Hvis du skal spille av filmer, så er Android litt kresen på fil typer så du må nok laste den en avspiller selv, Xvid og vlc er til og anbefale. 
Hvis du også sier hvilken versjon av 
Android du har så skal jeg kunne hjelpe deg mye mer. 

"HannKatta"  Vil nå si att filsystem er MYE enklere på Android en Windows. men kan ha noe med smak sak og gjøre :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket nettbrett er det du har?

 

Hvis du skal spille av filmer, så er Android litt kresen på fil typer så du må nok laste den en avspiller selv, Xvid og vlc er til og anbefale. 

Hvis du også sier hvilken versjon av Android du har så skal jeg kunne hjelpe deg mye mer. 

"HannKatta"  Vil nå si att filsystem er MYE enklere på Android en Windows. men kan ha noe med smak sak og gjøre :P

Samsung

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter noen med maks 400kbs i 2014 altså, da kan jeg forstå det blir verre. Men du verden så praktisk med dropbox, da har en til enhver tid tilgang til alt det en måtte ønske. Både på telefon, nettbrett, pc og gjerne delt med venner også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, Er ikke alle i norge som bor i byer, Gjennomsnitten i landet er ca 7,4 Mbit (5Mbit  tilsvarer ca 450kbs)

 

Ikke helt korrekt. 5 Megabit/s (Mbps) er 5000 Kilobit (Kbps). Mange blander sammen bit med Byte. Det er 1024 bits i en Byte (selv om noen bruker 1000 for letthets skyld). Byte skrives med stor B.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.