Gå til innhold
  • Bli medlem

Microtur


weisser

Anbefalte innlegg

Hei. Nå har jeg nerdet nokk på youtube til å finne meg noen "shelter" jeg vil prøve ut i forbindelse med jervenduken jeg fikk til bursdag så jeg ba med meg min kjære bror og en kompis med hvær sin duktil å bli med meg på en microtur opp en gammel kjærreveg bak huset for å leke i skogen til helga. Turen tar ca. tre timer opp en seig bratt ås før utsiktan åpner seg. Vi tar med masse utstyr og tenkte vi skulle teste ut vert vårt settupp for å teste ut hva som gir mest komfort og lavest vekt allene og med hund. Gleder meg masse, men tenkte jeg skulle høre om dere har noen tips når det kommer til middag og frokost:-D jeg går for å levere med stooor L! Men kommer til å være sår når vi når topps. ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.