Gå til innhold
  • Bli medlem

Pulsklokke med GPS, erfaringer


Anbefalte innlegg

Annonse

Jeg har Garmin Fenix som er nesten identisk med Tactix og jeg vil ikke anbefale den. Jeg har fått byttet den på garantien to ganger pga. feil. Den første jeg hadde fikk dugg under glasset og på den andre sluttet batteriet å virke etter kort tid. Den tredje jeg har virker ikke pulsbeltet mot lengre. Dessuten er den veldig treg å synke opp på GPS. Noen ganger flere minutter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har Ambit 2, men har ingen erfaring med Garmin

På ambit 2 kan du lagre inntil 10 ulike aktiviteter med opptil 8 skjermer på hver. Hver skjerm har tre visningsfelter hvor det nederste kan varieres mellom 5 ulike. Det betyr at det burde være lett å få skjermer og rekkefølger akkurat slik du vil. Ulempen med Ambit 2 er at all konfigurasjon av skjermer ma skje via PC. Det går ikke å gjøre direkte på klokka.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har jeg skrevet ut fullstendig bruksanvisning på Tactix'en og skal bruke helga til å fikle maksimalt med den, så da håper jeg at jeg klarer å få satt opp klokka slik jeg ønsker å ha den. De ter meget mulig at jeg er unormalt tungnem, men jeg synes ikke bruksanvisningen er særlig bra med tanke på hvordan klokka kan tilpasses personlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heisann. Jeg har Suunto Ambit 2 HR. Jeg ELSKER den. Veldig lett å sette opp egne aktiviteter, med selvdefinerte skjermer med hvilken info du vil se på de forskjellige aktivitetene. Loggen som automatisk skapes online er også nydelig. Fint grafisk fremstilling etter hver treningsøkt osv osv.

 

Jeg har desverre ikke noen erfaring fra Garmin eller andre merker, de er sikkert også bra. Men jeg kan anbefale Suunto på det sterkeste! :) (P.s. bare å kjøpe min Suutno 2 HR, så kan jeg kjøpe meg den nye 3'ern!) :frantics:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.