Gå til innhold
  • Bli medlem

tronn

Anbefalte innlegg

Annonse

Siden katta er ute av sekken så synes jeg også vi kan dele dette 

 

@tronn tester steinbru :)

 

P9028357-MOTION.gif

 

 

Og neste gang blir det selvfølgelig tredemølle og crosstraineren som tas i bruk og ikke stresslessen på lugaren, når jeg skal lade opp til tur :)

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tafjordfjella ❤ framstilt i ein flott rapport med fine bileter, glede å lese! Skal du tilbake, ville eg vurdert rundturen Pyttegga - Høgstolen - Karitind frå Puttbua, så vidare aust til Trollkyrkjetjønna via Skarfjellet, slå leir, gå Trollkyrkja, vidare mot Torsbu og Danskehytta. Evt ut på Grotli og hoppe på bussen eller nedatt på Kaldhusseter. Ei runde eg sjøl har lyst å gå, då eg har sett og gått delar av den men ikkje knytt saman til denne runda.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse hyggelige tilbakemeldinger. Posten ble i lengste laget, men håper det ble mer lesbart med inndeling av dagene.

 

 

Synes forresten du har vært litt kjip med bilder.... B)

Jeg synes DU har vært litt kjip med blder :P

 

Tafjordfjella ❤ framstilt i ein flott rapport med fine bileter, glede å lese! Skal du tilbake, ville eg vurdert rundturen Pyttegga - Høgstolen - Karitind frå Puttbua, så vidare aust til Trollkyrkjetjønna via Skarfjellet, slå leir, gå Trollkyrkja, vidare mot Torsbu og Danskehytta. Evt ut på Grotli og hoppe på bussen eller nedatt på Kaldhusseter. Ei runde eg sjøl har lyst å gå, då eg har sett og gått delar av den men ikkje knytt saman til denne runda.

Pyttegga - Høgstolen - Karitind har jeg tenkt å gå. Hadde ikke sett for meg turen videre etter noe slikt, men et veldig bra forslag du kom med der. Kanskje vi kan slå følge? :)

En ting er sikkert, jeg kommer til å besøke mormor langt oftere nå som jeg har oppdaget de fantastiske fjella der borte :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for masse hyggelige tilbakemeldinger. Posten ble i lengste laget, men håper det ble mer lesbart med inndeling av dagene.

Jeg synes DU har vært litt kjip med blder :P

Pyttegga - Høgstolen - Karitind har jeg tenkt å gå. Hadde ikke sett for meg turen videre etter noe slikt, men et veldig bra forslag du kom med der. Kanskje vi kan slå følge? :)

En ting er sikkert, jeg kommer til å besøke mormor langt oftere nå som jeg har oppdaget de fantastiske fjella der borte :D

Absolutt. Kjekt med fleire
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes DU har vært litt kjip med blder :P

Hehe jeg kom ikke lengre enn at jeg tok bort bildene som var blurry, svarte eller av mere personlig karakter og hadde sikkert 800 bilder jeg ville lagt ut :D

Kanskje jeg kan legge inn ett innlegg med ett par spoiler knapper med litt flere bilder?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Utrolig artig lesning og flotte bilder!

 

Bildet fra toppen av Gråhø viser en nybygd radiostasjon for det nye digitale nødnettet, til bruk for Brann, Politi og Helse. 

Kan komme til nytte ved redningsaksjoner!  Her er det ikke mobiltelefonantenner, så stasjonen gir ikke mobildekning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ååååå! Så herlig!! Kjekt å sjå att noen av plassane eg har vært. Fått berre tatt noe av Tafjordfjella, men hatt 2 langhelger og 3,6mil med bæremeis pr helg. Første helga eg og lille aleine. Du er virkelig flink på rapportskriving!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ååååå! Så herlig!! Kjekt å sjå att noen av plassane eg har vært. Fått berre tatt noe av Tafjordfjella, men hatt 2 langhelger og 3,6mil med bæremeis pr helg. Første helga eg og lille aleine. Du er virkelig flink på rapportskriving!

Tusen takk ^_^

Av de områdene jeg har vært de siste to årene, så er Tafjordfjella og Børgefjell steder jeg gjerne oppsøker igjen innen kort tid.

Det står for øvrig respekt av å bære på mini-trudep i bæremeis med alt det andre man trenger i slikt terreng. Jeg synes det var styr nok å tenke på meg selv :P

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.