Gå til innhold
  • Bli medlem

Litlelangdalen i Reinheimen nasjonalpark.


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Takk for nok en flott rapport som gir ny næring til kommende turplaner. Har vært ved Ulvådalsvatnet, Tunga og Vakkerstøylen. Det er et vakkert område.

Hei og takk for fine ord.

Område Ulvådalsvatnet er veldig fint ja, var der med kano i fjor. Lite fisk å få, men en flott tur. Om du har lyst på litt større fisk anbefaler jeg en trur til Trollbua. Der er det noen vann i nærheten som skal være bra. Hytta i seg selv er verdt et besøk. Ikke så langt å gå fra parkeringen før Ulvådalsvatnet. Anbefales.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er liten tvil om at Reinheimen Nasjonalpark har utrolig mye å by på. Du viser oss dette igjen med enda en nydelig rapport og herlige bilder!Leste denne i dag tidlig, ikke en dårlig start på dagen :)

Er liten tvil om at Reinheimen Nasjonalpark har utrolig mye å by på. Du viser oss dette igjen med enda en nydelig rapport og herlige bilder!Leste denne i dag tidlig, ikke en dårlig start på dagen :)

Takk for det @tronn

Godt å høre at du liker rapportene mine. For en med selverklært dysleksi varmer det å høre slikt. Det blir en del jobbing og xantall ganger med korrekturlesing, da er det godt å få lønn for "strevet" i form av fine ord her på fjellforum. Det er akkurat derfor det er kjekt å skrive/dele om disse turene. TAKK:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glimrende! Er alltid en høydare når du slepper en rapport her på Fjellforum :) Koste meg gløgg ihjel og ser frem til mer!

Takk for det og setter stor pris på dine turrapporter også:) Det skal du vite.

Nå blir det nok rolig fremover for min del. Har akkurat kjøpt leilighet og da blir det mye flyttearbeid. Snakk om overgang fra fredfulle dager i villmarka i sommer. Men kommer sterkt tilbake om noen uker. Blir sikkert noen isfisketurer og anna moro. Du har vel noen turplaner selv tenker jeg?:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede er det jo tosifra varmegrader ennå, så skal vel se lenge etter is på vanna og snø i skogen. Og det regner hver dag så blir ikke så mye turing om dagen, men får gjort litt i heimen som oppussingsarbeid som har stått å ventet osv.  Men dagsturer og fiske etter Sjøørreten blir det hvertfall, men gleder meg til en lengre tur nå :) 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:

 

Utrolig gøy å lese turrapporter som deres, du skulle nesten vært pålagt å vente med å publisere dem til utover høsten slik at sarte bysjeler som meg kan nyte dem når høstmørket trenger seg på. 

 

Uten at jeg har noen videre kompetanse på området, mener jeg å merke at bildene dere også gradvis blir bedre og bedre, og foreteller meg stadig litt mer om området dere er i. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her nede er det jo tosifra varmegrader ennå, så skal vel se lenge etter is på vanna og snø i skogen. Og det regner hver dag så blir ikke så mye turing om dagen, men får gjort litt i heimen som oppussingsarbeid som har stått å ventet osv.  Men dagsturer og fiske etter Sjøørreten blir det hvertfall, men gleder meg til en lengre tur nå :)

Samme varme været her også. Så det blir nok fisking etter sjøørreten for min del også før pilkestikkene kan brukes. Kanskje jeg er så heldig at det kan bli noen toppturer med truger og brett etterhvert. Men da må snøen komme snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Til TS:

 

Utrolig gøy å lese turrapporter som deres, du skulle nesten vært pålagt å vente med å publisere dem til utover høsten slik at sarte bysjeler som meg kan nyte dem når høstmørket trenger seg på. 

 

Uten at jeg har noen videre kompetanse på området, mener jeg å merke at bildene dere også gradvis blir bedre og bedre, og foreteller meg stadig litt mer om området dere er i.

Tusen takk.

Kjekt å høre at bildene våre blir bedre. Vi har fortsatt mye å lære, så håper bildene kan fortsette å stige i kvalitet. Vi får se. Etter vi fikk speilrefleks har det blitt mye å sette seg inn i. Men så lenge vi klarer å formidle litt av turgleden vi opplever, er vi fornøyd. Takk for fine ord:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.