Gå til innhold
  • Bli medlem

Alene ned af Voxnan - En flod, en packraft og tre videoer


Anbefalte innlegg

Annonse

Tak Chrisp, Johan og Dag m.fl.. Dejligt at I kunne lide filmene.

@Chrisp ja teksterne kan være en stor hjælp, og gør også at flere kan få glæde af filmene. Jeg syntes helst at vi i Skandinavien skal kunne forstå hinandens sprog, men iblandt har jeg også brug for undertekster, når jeg at forstå norsk fra eksempelvis sognefjorden ;-).

@JOHAN, takk för tippet, jag känner inte Oreälven, men om du har någon tips till området får du gärna berätta mera. Själv tyckte jag att det var ganske svärt att hitta älve i Sverige som inte hade en stor väg bredvid. Så om Oreälven också har vildmark bredvid vil jag klart överväge den till en framtida paddling. Har du paddlat där själva?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Urban packrafter og velkommen til Fjellforum.

 

Filmene dine er veldig severdige, jeg hygget meg særdeles da jeg så dem.

Ser fram til neste filmrapport fra deg :-)

 

Edit: Personlig har jeg ikke problemer med å forstå dansk, om du velger å tekste framtidige videoer så er det et pluss men ikke et must for min del.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

@JOHAN, takk för tippet, jag känner inte Oreälven, men om du har någon tips till området får du gärna berätta mera. Själv tyckte jag att det var ganske svärt att hitta älve i Sverige som inte hade en stor väg bredvid. Så om Oreälven också har vildmark bredvid vil jag klart överväge den till en framtida paddling. Har du paddlat där själva?

Jag har inte padlat där själv. Andra har provat.

Tyvärr ser den bättre ut på kartan än i verkligheten, verkar det som.

Berättelse här:

 

http://www.opencanoe.se/forum/viewtopic.php?id=478

 

Kraftigt reglerad, mycket på/av med vattnet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tak catwoman, knoten, Johan Martin og kjell m.fl..

Jeg lover at forsætte med tekstningen i fremtidige film (der kommer flere i løbet af efteråret / vinteren).

@JOHAN tak for länken. Nej du har ret i att beskrivelsen inte låter helt så godt igen. Men om du känner andre bra svenska älve så sig gärna till. :-)

@kjell. Den er filmet i Voxnan i det sydøstlige Hälsingland Sverige. Jeg padlede fra Rullbo til Voxnabruk. Der ligger et online padlekort (i pdf) over Voxnan her:

http://kanotcamping.se/paddla-kanot/

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.