Gå til innhold
  • Bli medlem

Bildetjeneste - noen tips?


Kjell Iver

Anbefalte innlegg

Jeg er på utkikk etter en bildetjeneste der vi skaffer bildene - og andre bestiller produktene - og at en viss andel av overskuddet går til forumet.

 

Det jeg tenker på da er evt å benytte bildene fra årets konkurranse - og sende de inn til en slik tjeneste - så kan vi få en del av overskuddet når folk bestiller. Trykk - musmatter - kaffekopper - whatever.

 

Det må være en løsning der all bestilling direkte til leverandøren og utenom oss i forumet. Noen som har været borti noe slikt? Helst i Norge.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for påminningen @Bjarne H.S. hadde glemt de.

Spreadshirt kjenner jeg ja - http://fjellforum.spreadshirt.no/

200.- grensen er en utfordring med de - men det skjer jo noe der nå generellt - så etter nyttår er det kanskje annen grense.

 

Jeg kunne kanskje tenke meg en tjeneste der vi suste over de motivene vi har - så kan folk selv designe produktene eller hva de måtte ønske å ha.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

www.cafepress.com

Takk for lenke. Har studert den og den ligner veldig på Spreadshirt - og begge de ligger i utlandet. Felles for disse er vel også at man må lage produktene selv - så kan folk bestille etterpå.

 

Det jeg tenkte var å ha en tjeneste der folk kunne bestille valgfrie produkter direkte ut i fra de motivene vi har fra konkurransene - altså valgfritt produkt og valgfritt bilde - men med våre motiv som de da betaler for.

Det er tydeligvis er rimelig smalt ønske siden det ikke er noen som tilbyr dette. Burde være aktuelt for fotoklubber etc kanskje..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.