Gå til innhold
  • Bli medlem

"Helmax Egon"? håper jeg


Tom42

Anbefalte innlegg

I duppedittbutikken på Alicante flyplass fant jeg følgende:

 

Et fotostativ for mobiltelefon. 

 

Hensikten, i følge reklamen var at man kunne ta "selfies" i mange vinkler og med forskjellige avstander vha en teleskopstang.  Men det som var viktig for meg var at selve holderen kunne skrus på et vanlig fotostativ.  Hele stasen kostet 18 E og det synes jeg det var verd.

 

Edit:  Hensikten for meg er ikke selfies (Har speil), men likevel kunne være med på et bilde (vha selvutløseren), ikke minst på aleneturer, f eks "en natt ved bålet" tur.

post-6671-0-53762500-1414098228_thumb.jp

post-6671-0-00538400-1414098285_thumb.jp

post-6671-0-49164400-1414098306_thumb.jp

post-6671-0-87215700-1414098322_thumb.jp

Endret av torø
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mer duppeditter!

 

I mangel av mer høyverdig dolektyre fant jeg en liten dings til kr 99,90 i Biltemakatalogen på side 458.  

 

FJERNUTØSER FOR MOBILTELEFONKAMERA

 

 I følge katalogen har den en rekkeveide mellom 3 - 5 meter og forsinkelse  å 2 eller 10 sek.  Trenger app.

----------------

Jeg kommer helt sikkert til å løpe og kjøpe, men ikke før på mandag, i håp om at noen allerede har gjort erfaringer, eller kan vise til mer høyverdige produkter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.