Gå til innhold
  • Bli medlem

Bruke turisthytter som re-supply steder


duppen

Anbefalte innlegg

Hei

Er det noen som har erfaring med å sende turmat til turisthytter som du henter når du går forbi noen dager seinere? Dette er ikke for å spise maten på turisthytten men for å slippe å bære med seg mat for 7-10 dager hele veien. 

 

Noen som vet om turistforeningen tillater/tilbyr dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har forsøkt en annen variant, å dra til ei turistforeningshytte for å legge ned fisk som jeg har fått, og som jeg kan plukke opp på veien hjem. Svaret da var at de ikke hadde lov til å legge private ting i fryser eller kjøl hvor det oppbevares mat som skal selges på restaurant. Det er visstnok regler fra mattilsynet. Ei pappkasse med tørrmat bør vel kanskje bli noe annet..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje ikke aktuelt hvis du skal på tur langt unna bebygde strøk, men kunne nok gått an å kjøre en "poste restante" og så hente ting på det lokale postkontoret? Vet at folk har gjort slikt når de skal på lange interrail turer og sender seg selv lesestoff.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.