Gå til innhold
  • Bli medlem

Skjåkfjella - Norges beste fisketur?


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Helt fantastisk rapport, som vanlig. Jeg må få ræva i gir å få skrevet rapporten vår som går nesten i samme området.

Dere hadde jo helt fantastisk vær! Heldig med den, selv om det ikke hjelper så mye i steinura ;)

Og jeg er rimelig sikker på at @Walle er litt misunnelig på fisken. Jeg er i hvert fall det, men tok meg ikke bryet med å drasse med fiskestanga.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt fantastisk rapport, som vanlig. Jeg må få ræva i gir å få skrevet rapporten vår som går nesten i samme området.Dere hadde jo helt fantastisk vær! Heldig med den, selv om det ikke hjelper så mye i steinura ;)Og jeg er rimelig sikker på at @Walle er litt misunnelig på fisken. Jeg er i hvert fall det, men tok meg ikke bryet med å drasse med fiskestanga.

Tusen takk:) Været var topp, da går det som en drøm over steinura. Hvor gikk ruten deres? Og fikk dere (han) ikke fisk?

Gleder meg til turrapporten. Bare å få ræva i gir:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk:) Været var topp, da går det som en drøm over steinura. Hvor gikk ruten deres? Og fikk dere (han) ikke fisk?

Gleder meg til turrapporten. Bare å få ræva i gir:)

 

Misunnelig?  Ikke i det hele tatt!      :evil:

 

Nå fisket ikke jeg så mye som dere gjorde, så det har nok litt å si for at det ikke ble ørretmiddag på meg og @tronn -   i tillegg er jeg litt utålmodig, noe som kanskje også gir utslag på fangstresultatet     :roll:

 

 

Flott rapport som vanlig. Digger Bilde/Tekst forholdet i rapportene dine.        :flowers:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin historie Anders, og det frister med tur i fjellene der etter å ha lest dette. En trenger ikke å reise helt til nord for stor fisk. 

 

Legger også merke til at du har satset på varmejakke.

Kjekt å endelig passere kilosgrensa i hjemtraktene. Det hadde jeg ikke trodd.

Kjøpte Primaloft jakka til Norrøna, meget fornøyd. Jaggu vekt spart også. Har blitt helt frelst, den blir med på mine turer fremover. Eneste negative er fargen:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.