Gå til innhold
  • Bli medlem

Heia i høstfarger - sol og varme i oktober.


REJOHN

Anbefalte innlegg

Annonse

Ikke mange blader på trærne igjen der. Dessverre ikke blitt noen turer på meg i september i frafjordheiene, og det er synd siden det er så utrolig flott i fjellet på denne tiden. Nå er heldigvis leggene gangbare igjen så satser på noen turer i oktober om ikke vinteren plutselig banker på døra.

 

Angående satelittelefonen er det smart å ha et par lithium batterier i førstehjelpsskrinet. De går jo uansett ikke ut på dato med det første.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en god og "hverdagslig" (i positivt forstand) rapport fra et område som man virkelig får lysst til å besøke en gang. Fordelen med denne årstiden er man definitivt ofte får fjellet for seg selv - og det ser ut som at du var heldig i så henseende denne gangen du og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke mange blader på trærne igjen der. Dessverre ikke blitt noen turer på meg i september i frafjordheiene, og det er synd siden det er så utrolig flott i fjellet på denne tiden. Nå er heldigvis leggene gangbare igjen så satser på noen turer i oktober om ikke vinteren plutselig banker på døra.

 

Angående satelittelefonen er det smart å ha et par lithium batterier i førstehjelpsskrinet. De går jo uansett ikke ut på dato med det første.

Jeg håper på noen flere turer utover måneden, men langturene over flere dager har jeg lagt på hylla for i år.  Nå er det YR som til en viss grad bestemmer-

 

Og i dag søndag, lovet de regn, og hva fikk vi?  Sol og varme.

 

Ekstrabateri til telefonen er nok en god ide.  Jeg må sjekke pris.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff, her fikk jeg reisefeber... :)

Det er en hyggelig ting å få som tilbakemelding.  Mange takk.

 

Høsten kan være ei fin tid, Rejohn. Og det viser du her !!

Mange takk for fin tilbakemelding.  Det er ikke lett å få bra bilder, men det hender at et par av de mange jeg tar, kan gå ann.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nok en god og "hverdagslig" (i positivt forstand) rapport fra et område som man virkelig får lysst til å besøke en gang. Fordelen med denne årstiden er man definitivt ofte får fjellet for seg selv - og det ser ut som at du var heldig i så henseende denne gangen du og.

Det var folk i heia, men ingen andre på hytta. Lørdag til søndag var jeg også på Blåfjellenden, men da var det tre andre. Det ble en skikkelig hyggelig kveld- Til de som aldri har forsøkt å besøke en selvbetjent/ubetjent turistforeningshytte. Gjør et forsøk, det er skikkelig kjekt å bli kjent med nye mennesker.

Og på hyttene skjer det nesten uten konflikter og opphissede diskusjoner.

 

(og jeg setter selvsagt pris på din positive tilbakemelding. takk.)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.