Gå til innhold
  • Bli medlem

Tilbake til Øvre Dividal nasjonalpark


Anders Eriksen

Anbefalte innlegg

Annonse

Det var siste turrapport fra Nordkalotten for denne gang. Takk til alle som har fulgt oss, og ikke minst, alle de positive tilbakemeldingene vi har fått her på fjellforum. Det varmer:) I skrivende stund jobbes det med turrapporter fra Skjåkfjella og Reinheimen. De to siste "langturene" denne sommeren. Nå er friperioden over, og hverdagens tjas og mas venter:)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Steike fin rapport som vanleg! Fine bilete og inspirerande tekst. Ser ut til at fisket var hakket betre enn når eg var i Rostadalen i juli. Då var det 30 grader i lufta og tropisk i elvane.

  

Kjempeflott rapport! 

 

Jeg gleder meg virkelig til neste gang jeg tar turen til området!

Takk for det:) Et område verdt å besøke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange fine lesestunder denne sommeren. Jeg får alltid umiddelbar lyst til å komme meg ut når jeg leser turrapportene deres. Til lykke med returen til A4-tilværelsen.

Takk for det. A4 tilværelsen er i gang. Det er litt av en overgang fra å være fri i villmarka, til hverdagens tjas og mas

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.