Gå til innhold
  • Bli medlem

Sovepose til 4 åring?


Humle

Anbefalte innlegg

Oppdaget  at denne sommeren var nok den siste  for poden i Ajungilak mammut'en da fyren rett og slett er i ferd med å vokse seg ut av den.

Så trenger en 3 sesonger til han. Npen som kan anbefale. Skal jo helst ikke være for lang. Han er akkurat litt over metern nå...lam jo altid snurpe den inn nederst slik vi gjorde med mammuten da han var liten og vi brukte den som vognpose :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har brukt samme sovepose som deg til ungene mine. Jeg kom over en pose hos XXL nylig fra Helsport.: Nordmarka Jr. .

Minsten har tidligere vært kald av seg - men nå gikk det smertefritt. 

men jeg kommer nok å kombinere med fleece teppepose inni der nå som det blir litt kaldere om natten også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker en "vanlig" 3 sesongs pose til barna mine. 2 og 6 år gamle. Når barna legger seg for kvelden så tar jeg "overflødig " pose materiale å bretter under barna. De blir både varmere å mykere for barna å sove. Å ikke masse unødvendig pose å varme opp. Fungerer helt topp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.