finnjpedersen Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Lette her på forumet, men fant ingenting om merket Marinor. Tenkt å kjøpe et sjøfiskesett ink. pilketupp av merket Marinor til min sønn på 12 år. Koster 699 kr. Grei kvalitet, eller skal jeg styre unna? Noen erfaringer her på forumet? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Omnilite Posted September 24, 2014 Share Posted September 24, 2014 Marinor er en grossist på båt og fiskeutstyr som holder til i Bergensområdet. Av leverandørene er blant annet Sølvkroken, Mustad og Abu Garcia. Dette er kvalitetsleverandører på fiskeutstyr. De har holdt på en stund (30 år ) og vet nok hva de driver med. De leverer til mange butikker i og rundt Bergen som har båt og fiskeutstyr, blant annet Mekk butikkene. Jeg kan ikke si noe om akkurat det utstyret du har sett på, men personlig ville jeg ikke fått kalde føtter av utstyr det står Marinor på. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
finnjpedersen Posted September 25, 2014 Author Share Posted September 25, 2014 Da er saken biff, jeg går for det Marinor sjøfiskesettet jeg har kikket på. Takk for info, Omnilite. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts