Gå til innhold
  • Bli medlem

Høghøa (1308 moh) med truger og miniski, 26.11.2005


Kim

Anbefalte innlegg

Åke og jeg har en tendens til bare å dra på tur uten å undersøke for mye på forhånd. Oppdalsfjella møtte oss med hvite dyner med silkesnø og knall blå himmel. Vi burde hatt ski, men fikk en spesielt flott novembertur likevel med truger opp og minski ned igjen. Dvs miniski var ingen suksess nedover den ujevne føykesnøen, men artig var det. Trym klaget heller ikke over fire fine timer i sola.

post-12-133474406606_thumb.jpg

post-12-133474406612_thumb.jpg

post-12-133474406619_thumb.jpg

Vis rapporten i Turkartet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Anonymous

Ha ha, det er når man ikke planlegger for mye at det oftest blir morsomst :lol: Men hva fikk dere til å ta med miniski?? Uansett så det vanvittig flott ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knegg knegg! :!:

Og nede ved parkeringa sto det sikkert en hoderystende innfødt og mumlet lavt for seg sjøl:

"At det går an! Disse turistene er ikke vettuge... Bra det er så fint vær da, når slike som ikke har det ringeste vett og erfaring med fjell skal ut på tur! ;) "

Var det dobbeltdans opp, og hockey nedatt eller? :!:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg vet ikke med miniskiene, men de der moderne trugene dere bruker er jeg nysgjerrig på.

Hva koster det for et par sånne? Fås de på vanlige sportsbutikker? Kan du anbefale et merke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Heriks fremhevet denne emne

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.