Gå til innhold
  • Bli medlem

Enda en soveposetråd


Sovjetunionen

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe en tidlig julegave til mannfolket og så denne på tilbud: 

 

http://www.hektapatur.no/-c-161-p-955.aspx

 

Synes prisen virker bra i forhold til kvaliteten på posen. Noen som har noen meninger rundt om dette vil være et bra alternativ, eller om jeg bør ha litt is i magen og se hva som kommer av tilbud ut over høsten?

 

Det skal være en tresesongers dunpose. Bør holde ned til -7 ca. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Dette virker som et veldig bra kjøp. Jeg har ME Helium 800 og er veldig fornøyd med den. Beste posen jeg har hatt. Vil anta at Helium 600 også er en glimrende pose. Skulle jeg valgt en 3-sesongpose hadde jeg slått til på tilbudet. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å kjøpe en tidlig julegave til mannfolket og så denne på tilbud: 

 

http://www.hektapatur.no/-c-161-p-955.aspx

 

Synes prisen virker bra i forhold til kvaliteten på posen. Noen som har noen meninger rundt om dette vil være et bra alternativ, eller om jeg bør ha litt is i magen og se hva som kommer av tilbud ut over høsten?

 

Det skal være en tresesongers dunpose. Bør holde ned til -7 ca. 

Er sikkert en bra pose, men noe suuupert tilbud er det ikke. Folk har en tendens til å se seg blinde på butikker som setter en veldig høy "nedsatt fra"-pris.

 

På fjellsport.no kan du få den til 2400,- inkl frakt ved bruk av rabattkoden "xx"

 

http://www.fjellforum.no/topic/28629-kode-til-rabatt-p%C3%A5-fjellsportno/

Endret av Kjell Iver
fjernet kode - la inn lenke
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Er sikkert en bra pose, men noe suuupert tilbud er det ikke. Folk har en tendens til å se seg blinde på butikker som setter en veldig høy "nedsatt fra"-pris.

 

På fjellsport.no kan du få den til 2400,- inkl frakt ved bruk av rabattkoden ""

Supert tips, tusen takk! Sitter fortsatt litt på gjerdet rundt dette kjøpet, lurer på å vente en måned til og se om det er noen ville tilbud på poser med bedre kvalitet som skulle virre forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Roberts.pl lager gode soveposer, og gir god valuta for pengene. Det fine er at du kan få posen sydd til dine spesifikasjoner. Vil du ha lang glidelås eller til og med kunne åpne posen helt til å bli ei dyne så får du det. Husk å også gi en god lakenpose med posen. Det hindrer svette og lukt i dunposen, og gir noen grader ekstra varme også. Jeg har STS thermo reactor, og de er supre. Svært elastiske så du ikke føler deg innsnurret hvis du roterer like mye som jeg.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Noen som har erfaring med Cumulusposene og backpackinglight.dk? Ser ut som en veldig bra pose, til en billig penge. Får dog ikke tak i noen av de på nettbutikken på telefon, hvilket jeg alltid synes er litt suspekt. Skal til Danmark snart og kan bestille dit og ta med til Norge. 

 

http://www.backpackinglight.dk/product_info.php?cPath=89&products_id=250

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Cumulusposene og backpackinglight.dk? Ser ut som en veldig bra pose, til en billig penge. Får dog ikke tak i noen av de på nettbutikken på telefon, hvilket jeg alltid synes er litt suspekt. Skal til Danmark snart og kan bestille dit og ta med til Norge. 

 

http://www.backpackinglight.dk/product_info.php?cPath=89&products_id=250

Ikke annet enn at Pertex Quantum-stoffet er velkjent og brukt i mange dunprodukter av seriøse produsenter. Selv synes jeg Quantum virker litt for lite slitesterk for min smak, så jeg har valgt en pose med et litt sterkere stoff på utsiden, men quantum på innsiden. Bergans bruker dette stoffet i flere av sine dunjakker hvis du vil besøke en butikk og kjenne på det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke annet enn at Pertex Quantum-stoffet er velkjent og brukt i mange dunprodukter av seriøse produsenter. Selv synes jeg Quantum virker litt for lite slitesterk for min smak, så jeg har valgt en pose med et litt sterkere stoff på utsiden, men quantum på innsiden. Bergans bruker dette stoffet i flere av sine dunjakker hvis du vil besøke en butikk og kjenne på det.

 

Tusen takk for veldig informativt innlegg. Jeg ante ikke dette selv, men det høres jo betryggende ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bar erfaring med både Cumulus og nettbutikke. Posen min er helt OK i forhold til prisen, materialene er generelt av i høg kvalitet. Kunne ønske litt andre løsninger mht. design, oh detaljer som snorstramning og borrelås til å "lukke" over lynlåsen. Men i forhold til prisen får du mye valuta for pengene.

Jeg har handlet med Backpackinglight.dk, og det var stort sett også OK, eneste var at i forbindelse med forsendelsen var der gået et eller andet galt med MVA deklarasjonen, slikt jeg endte med å betale et ekstra gebyr til tollen (ikke mye ca. 60kr.).

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som har erfaring med Cumulusposene og backpackinglight.dk? Ser ut som en veldig bra pose, til en billig penge. Får dog ikke tak i noen av de på nettbutikken på telefon, hvilket jeg alltid synes er litt suspekt. Skal til Danmark snart og kan bestille dit og ta med til Norge. 

 

http://www.backpackinglight.dk/product_info.php?cPath=89&products_id=250

 

Du kan jo kjøpe direkte fra cumulus også. Enten sende via en adresse i danmark, eller bare rett til Norge. Bestiller du fra Norge så trekker de ifra polsk moms så det går omtrent opp i opp uansett med unntak av tollklareringsgebyr.

 

Har en quilt fra cumulus og synes stoffet er veldig behagelig. Litt mer dunlekasje enn jeg har i WM posen min, men ikke så mye at det bør være noe problem. ZPacks selger forøvrig reperasjonsstrips som kan brukes på Pertex Quantum stoff. Da kan mann lett fikse posen i felt om mann skulle få et uhell, men om mann ikke sitter med soveposen ute så skal det jo mye til å få hull da.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke kendskab til Cumulus, men til netbutikken backpackinglight.dk og ejeren Niels.

Niels er en helt igennem fin og i orden fyr, og han sælger kun produkter, han kan stå inde for. Der er ingen problemer i at handle med ham.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.