Gå til innhold
  • Bli medlem

Multifuel fra Inbao


Elvegris

Anbefalte innlegg

Annonse

Vanligvis er det tre dyser til en multifuel brenner. En til gass, en til bensin og en til parafin. Denne har bare to.

Jeg kjøpte en gang en billig multifuel brenner fra Amazon.com Den hadde bare en dyse og brant derfor kun gass. (Altså ingen multifuel.)

Den hadde forvarming på gassen og jeg kjøpte den for å brenne gass om vinteren.

Men etter bare en sesong begynte den å brenne ujevnt.

Problemet kan være for dårlig materiale i dysa slik at den deformeres når den blir varm.

Jeg kjenner ikke denne brenneren som du refererer til men det er alltid grunn til å være litt skeptisk når prisen er unormalt lav, og det er den her.

Men brenneren har to års garanti så da er det jo mulig å få prøvd den litt uten å risikere for mye.

Det dyreste er ikke alltid det beste, men det billigste er som regel alltid dårligst.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.