Gå til innhold
  • Bli medlem

Hvor kjøpes Dac V-Pegs (utskilt fra annen tråd)


hgmann

Anbefalte innlegg

Annonse

Hvor får du kjøpt Dac V-pegs?

Du trenger ikke nødvendigvis Dac plugger.

Jeg har kjøpt 6.5g titankroker ( 10stk for £12) og 12g titanplugger (10 for £14.20) hos alpkit.com

(Det setter seg litt jord i hullene så de er vanskeligere å tørke av en glatte)

Enda mer solide titanplugger har jeg kjøpt hos cleats.co.uk

Begge steder har alu plugger også.

Engelsk VAT blir trukket fra (20%) og frakten er ikke så dyr.

Pass bare på at ordreverdien er under NOK 200 for å slippe mva og fortollingsgebyr fra Posten.

Du kan i de fleste tilfeller bruke en mix av plugger, noen solide som holder teltet oppe og noen lette på de som bare holder teltet på plass. Da sparer du vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte Dac-pluggene hos Fjellsport.no. De jeg som fulgte mitt gamle telt var så krokete og bøyde at det nesten ikke gikk an å bruke de til slutt. Jeg er meget fornøyd med disse pluggene fra Dac, de tåler mye mer enn de gamle.

 

Her er link til maken som jeg har, står Hilleberg på disse, men det er Dac-plugger: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/telt-lavvo/plugger/hilleberg-v-peg-10-pack.html

 

Det var forresten slike plugger som fulgte med Ringstind Light 2 teltet: http://www.fjellsport.no/produkter/turutstyr/telt-lavvo/plugger/helsport-plugger-15cm-pk-10stk.html

Mulig disse er gode, jeg byttet plukke uten å prøve de...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.