Gå til innhold
  • Bli medlem

Konfirmasjonsgave


ostr

Anbefalte innlegg

Heisann!

 

Skal i en konfirmasjon til ei jente vi egentlig ikke kjenner spesielt godt, men vet hun og familien er ganske interessert i friluftsliv og trening. Er det noen som har noen gode tips til konfirmasjonsgave her? Tenker rundt 500 kr  ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva med ett gavekort på xxl?

Så kan vedkommende kjøpe det som trengs :)

Her ønsket vi oss gavekort på xxl til bryllupet vårt, som skal brukes på vinterutstyr nå :)

 

Tenkt tanken, men synes det hadde vært morro om hun hadde fått noe konkret som hun kunne ha med på tur og tenke "Denne fikk jeg av dem". Er jo allikevel på ingen måte en dårlig gave med gavekort  :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å høre med foreldrene om det er noe spesielt hun trenger? Eventuelt kjøpe en haug med forbruksting. Fyrstikker, real turmat eller noe :)

Sikkert lurt å snakke med foreldrene først hvis det er mulig. 

En ting med inngravert navn kan jo ikke byttes og hvis du bommer, kanskje hun har kniv, så er det litt dumt at gaven ikke kan byttes.

Det du kan gjøre i et slikt tilfelle er å betale for graveringen uten at det blir gjort og så legger du med en lapp som forteller at hun kan levere inn kniven for gravering hvis den ikke byttes.

Jeg ga bort en samekniv i konf. presang en gang. På gavebordet lå det da to samekniver med forskjellig størrelse. En av dem ble nok byttet i noe annet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

X-Set 3- Tallerken-Bolle-Kopp fra Sea to Summit.. kjøpte dette på XXL ... Kostet der 489kr der mener jeg å huske... Oslo Sportslager har dette settet på tilbud til 299kr ,men har hvert utsolgt lenge.. Jeg refererte til Oslo sportslager sin pris og fikk det da for 279kr siden XXL har en slik "prisgaranti"... Da har du jo en tohundrelapp igjen som da f.eks kan gå til bestikk..

 

Av en eller annen grunn så får jeg ikke til å legge til en link.. men gå inn på Oslo Sportslager å ta en titt dersom interessant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Synes nok idéen med kniv og gravering var særdeles god, særlig det REs skriver. Ser dessuten at det er flere som har tilbud på kniver rundtom for tiden. Tusen takk for mange gode innlegg! Tips er forresten å sjekke opp flere steder som graverer, da prisen kan variere stort fra sted til sted. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.