Gå til innhold
  • Bli medlem

Antiskli under Thermarest'en?


Catwoman

Anbefalte innlegg

Har et bra telt, et suverent liggeunderlag og en god sovepose MEN disse 3 i lag gjør nattesøvnen avbrutt; Thermarest sklir på teltbunn og soveposen sklir på Thermarest'en. Dog er skli-faktoren verst mellom teltbunn og liggeunderlag, ender borti teltduken til stadighet selvom jeg har hele teltet for meg selv og starter sovingen "midt på gulvet"...

 

Hva bruker folket som anti-skli?? Vil jo nødig bære med noe ekstra så det må være lett og greit men først og fremst holde Thermarest'en noenlunde på plass...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det finnes mange forskjellige varianter fra Therm-a-rest og hva som fungerer vil nok variere. Jeg legger på noen striper med silikon eller seam-sealer på teltbunnen som jeg gnir godt ut. Det hindrer i alle fall neoair x-lite fra å skli noe særlig. Silikonen biter dårlig på selve underlaget og flasser fort av.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 6 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.