Gå til innhold
  • Bli medlem

Nytt telt


thrill

Anbefalte innlegg

Vurderar å kvitte meg med det 20 år gamle norrøna-teltet. Uheldigvis ser det ut til at modellen er fasa ut for lenge sidan, og ikkje har nokre arvtakarar. Likevel lurar eg på om det finnast noko liknande på marknaden, eg har iallfall leita forgjeves. Her kjem krava:

-tomannstelt

-sumar, høgfjell

-to inngangar med to tilhøyrande yttertelt med plass til oppakning til 1-2 veker

-må kunne fyrast primus inni

-evt. hemper til tørking av klede innvendig blir sett pris på

-"regntett" treng det ikkje vera då eg nyttar presenningar over og under.

-under 3 kg?

-smart kondensløysing?

Det viktigaste er i grunn to separate inngangar med to tilhøyrande yttertelt.

Takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Vidda 3 er for tungt, men Helsport Istind ser greitt ut. Veit nokon om dette har stropper innvendig? Reagerar litt på prisen (5750), men det er iallefall betre enn det andre tipset eg har fått; Hilleberg Terra til 6750.

Set pris på andre innspel også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Jeg anbefaller dette teltet: Hilleberg Stalon.

Det kom i en ny utgave i 2005 som et kombi telt. Jeg har den gamle utgaven, men det ser veldig likt ut som det jeg har. Dette teltet er ikke så kjent på det norske markedet, men jeg tviler på at det finnes et telt for to personer med mer komfort. 2 innganger og store fortelt. Dette drar opp vekten noe, men er man 2 til å fordele vekten er ikke det noe problem.

Teltet fungerer utmerket som 3 sesongs i fjellet.

Se http://www.hilleberg.se/ for detaljer

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymous

Kan anbefale Hilleberg Tarra!

Har hatt det i 1 år snart og er superfornøyd! Kjempegod plass til 2 i innertelte og 2 innganger med stort nok yttertelt.

Kondensløsninga med luke i taket er genialt. Kondens vil man få i alle telt under de riktige forholdene, men har ikke hatt noen problem med dette på tarra`en.

Tørkesnor er fastmontert og 4 enorme lommer langs sidene, slik at man får alt dill-dall dit.

Prisen kan forsvares, teltet holder i 50 år.

Teltet er i tilegg superenkelt å slå opp alene.

Bare å slå til!!

Påsan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Takk for innspela, men eg kan ikkje spandere godt over 4000 på eit telt. Eg har fått ein særs gunstig pris (50%) på North Face Roadrunner 23, og dette ser ut til å passe alle mine krav:

http://www.thenorthface.com/opencms/opencms/tnf/gear.jsp?site=EU&model=APE3

Teltet har to store fortelt, er godt under 3 kg og med god høgde under taket.

Til Jordbu: Gamleteltet er for slitt, og burde vore bytta før.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.