Gå til innhold
  • Bli medlem

Bergans Microlight jakke - kompresjonslomme?


GrendelRaptor8

Anbefalte innlegg

Hei.

 

Kjøpte en Bergans Microlight jakke hos XXL tidligere i uken (virker som et kupp til 699;-).

 

Når jeg leser på Bergans nettside så står det at den ene lommen kan brukes til å pakke ned jakke i og kompresjon.

 

Ikke et nytt konsept, og også noen jeg har vært borte i før.

 

Men her er det noe jeg ikke forstår.

 

Jeg vrir og vender på jakke, men jeg kan ikke fatte hvordan denne jakken skal kunne pakkes i en av lommene. For meg ser begge lommene ut som helt vanlige lommer. Og ingen kompresjon ser jeg heller.

 

Noen som vet hvordan i all verden man pakker denne jakken i en lomme?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest gammeltbrukernavn111

Skjønner at du er litt forvirret, for det er ikke helt åpenbart om man ikke vet hva man skal gjøre.

 

Den ene av de to lommene - jeg er ganske sikker på at det er den høyre lommen - har dobbel glidelås, og det er denne du skal bruke. Du stikker hånden inn i lommen og vrenger den ut, også bare stapper du jakken inn i denne lommen. Altså motsatt vei av hvordan lommen brukes når du har jakken på deg. Det er god plass, og det går veldig fort når man har gjort det et par ganger. Så er det bare å dra igjen glidelåsen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.