Gå til innhold
  • Bli medlem

Jegerprøven Kristiansand


AK87

Anbefalte innlegg

Annonse

Spurte Norges Jeger og Fiskerforbund i Kristiansand om akkurat dette forrige uke. Siste kurset for året går akkurat nå, og det blir ikke nytt før på våren 2015.

 

fikk nettopp svar fra xxl. Mulig de skal sette opp et til vinteren.

 

syntes det veldig få kurs i kristiansand :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tok jegerprøvekurs hos jakt og friluft, Arendal, i fjor sommer, selv om jeg bor i Kr.Sand. Kjørte heller de milene for å finne et kurs som passa. De har et kurs som startet mandag, og et som starter 22. sept.

Jeg kan anbefale dem! :-)

Link

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=0&prodid=29444

 

Edit;

Legger inn ny link, kurset til den over har jo allerede startet...

http://www.jaktogfriluft.no/display.aspx?menuid=0&prodid=30064

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Kristiansand kjørte kurs for 120 personer i år så tre kurs. Ikke lett å lage kurs der datoene passer alle. Xxl arrangerer ingenting, men selger kurs for Lillesand og Birkeland jff, som arrangerer det i Lillesand, vennesla og Søgne kjører kurs. Kristiansand har lansert første kurs i 2015 allerede i februar. Sjekk hjemmesidene, kurset har ennå 25 plasser igjen men fylles raskt opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...
  • 3 uker senere...

Knallbra jegerprøvekurs i Kristiansand Sentrum, eneste tilbyder i Kristiansand kommune, kurset starter i april... Sjekk hjemmesiden til Kristiansand Jeger og Fiskerforening for informasjon og påmelding

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.