Gå til innhold
  • Bli medlem

Vanndråper renner ikke av teltduk


Jan Arne

Anbefalte innlegg

Kjøpte et fjällräven akka dome 3 telt i vår og ved første regnskyll registrerte jeg at vanndråpene ikke rant ned av teltduken like lett som på mine andre telt av bl.a.Helsport.  

Problemet med dette er at hvis jeg er litt uvørn når jeg går ut av teltet etter regn så drypper vannet inn i innerteltet noe jeg irriterer meg over. I regnvær må jeg tørke av partiet over teltdøra med papir før jeg går inn og prøver jeg å riste det av blir det bare millioner mindre dråper av det :wacko:

Er det andre med samme erfaring? Hvis ja,hvordan løser dere det ?Finnes det noen spray e.l.man kan spraye på slik at vannet renner av  ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.