Gå til innhold
  • Bli medlem

Lars Monsen får egen undertøysserie


HannKatta

Anbefalte innlegg

Det er da mange som kjøper tøy med personnavn, for eksempel er Ulvang populært.Hadde dei for eksempel kallt seg Ullplagg så trur eg ikkje dei hadde solgt så bra. Når det er sagt så synes eg mange Ulvang plagg spesiellt undertøyet og sokkane har elendig slitestyrke,medan RAV genseren derimot er eit bra produkt.  Det hjelp ikkje kor mange testar dei vinn når slitestyrken er elendig.

 

Einkelte set kanskje sitt namn ukritisk på eit produkt for å tjene pengar,mens andre kanskje berre ville låne ut namnet sitt om dei kan innestå for kvaliteteten. Håper Monsen høyrer til i den siste kategorien.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Einkelte set kanskje sitt namn ukritisk på eit produkt for å tjene pengar,mens andre kanskje berre ville låne ut namnet sitt om dei kan innestå for kvaliteteten. Håper Monsen høyrer til i den siste kategorien.

 

Med tanke på at Monsen mer har framstått som klovn og showmann enn traust og stødig i sine produksjoner ville jeg ikke satset på det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager om du ikke likte at jeg brukte ditt navn, men jeg tror og mener at mange på forumet  har mye mer greie på klær enn de som bare selger navnet sitt. 

Og siden jeg synes det var mer "svung" over "Grimmer underwear" enn Torø underwear" så brukte jeg det. 

Ellers er jeg enig med deg om bruk av kjendisnavn, heller ikke jeg kunne tenke meg å kjøpe kjøper produkter fra Tufte. 

Men når det er sagt, og uten å bli beskylt for "høydepissing"  Ut i fra det jeg har sett av bidrag fra deg tror jeg at du har en bedre ide om klær enn f eks Tufte  med flere.

 

Men som sagt innledningsvis; jeg beklager og skal aldri gjøre det igjen.

 

Hvor har du det fra, at jeg ikke likte bruken av "mitt" navn? Men greit det, gi meg 1% av inntektene fra din idé, så er vi skuls :)

 

Tror ikke man skal ha lest så veldig lenge på fjellforum.no og andre steder før de aller fleste har ganske god peiling. Eller gått en ukes tid med navneklær og funnet at herr/fru X umulig kan ha brukt dette tøyet selv. Veldig synd at så praktisk rettet utstyr som fritidstøy selges først og fremst på navn og ikke egenskaper.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lar ikke navnet til en kjendis på undikken stoppe meg, hvis produktet for øvrig er bra. Men noe salgsargument i seg selv er det ikke. Det må jo i dette tilfellet være håp om at Monsen, med sine, tross alt ganske unike brukererfaringer med friluftsutstyr, har noe å tilføre på produktutviklingssida. På den annen side så er jeg ikke helt sikker på hva han kan bidra med som kan forbedre Aclima sine produkter. Det er jo rimelig bra saker som det er.

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor har du det fra, at jeg ikke likte bruken av "mitt" navn? Men greit det, gi meg 1% av inntektene fra din idé, så er vi skuls :)

 

Tror ikke man skal ha lest så veldig lenge på fjellforum.no og andre steder før de aller fleste har ganske god peiling. Eller gått en ukes tid med navneklær og funnet at herr/fru X umulig kan ha brukt dette tøyet selv. Veldig synd at så praktisk rettet utstyr som fritidstøy selges først og fremst på navn og ikke egenskaper.

Bra, trekker tilbake beklagelsen og tilbyr deg 5%

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.