Gå til innhold
  • Bli medlem

Være med på Aconcagua-ekspedisjon til vinteren?


Anbefalte innlegg

Vil du være med på en Aconcagua-ekspedisjon til vinteren?

Aconcagua er det høyeste fjellet utenfor Himalaya, en fantastisk fjellopplevelse og en skikkelig utfordring; nesten 7000 meter. Nå er vi 6 klatrere som planlegger en tur til Aconcagua til vinteren. Avreise i romjula, ca 27. desember.

Men vi vil helst være flere, 8 -10 stk. er det ideelle, vil du være med?

Er du godt motivert, fjellvant og eventyrlysten, ta kontakt!

Sjekk www.aconcagua.no og/eller kontakt [email protected] for mer informasjon.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har en kompis som tenker seg Acon nå i vinter, han skulle melde seg på med EcoExpeditions siden han reiser alene, skal videresende denne til ham :).

Lykke til, jeg skulle SÅ gjerne vært med, men dessverre ikke forenelig med hverken jobb eller familie etter div turer i år....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Hei, Haakon! 

Planlegger du flere turer fremover? Jeg har det siste året fantasert mye om høye fjell, men det har stoppet der primært pga. økonomi og mangel på nettverk. Jeg har sett litt på kommersielle ekspedisjoner, men jeg føler turopplevelsen og mestringen blir mye mer komplett om man får bidratt mer til gjennomføringen selv. 

Si gjerne i fra om hvordan fremtidsutsiktene ser ut. Jeg tar også i mot alt av tips og triks du kan bidra med hva gjelder å skaffe seg nettverk, erfaring og "How to get started"! :) 

-Petter

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei Sprettert!

Ja, nå planlegger jeg en tur nå til vinteren.

Vil du være med? Har 3 andre som også vil på tur, så det blir sikkert en fin gruppe.

Om ikke, har jeg masse tips og erfaring jeg gjerne vil dele med deg :-) Jeg har vært svært mye på tur, på Aconcagua 12 ganger og masse andre svært høye fjell og har masse erfaring jeg gjerne kan deler med meg. Bare ta kontakt.

God tur!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...
  • 1 måned senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.