Gå til innhold
  • Bli medlem

Har noen handlet fra Arcteryx.com ?


Abnorm

Anbefalte innlegg

Har noen handlet fra arcteryx.com ?

Vurderer å handle fra dem, men vil det tilfalle toll gebyrer?

 

Ser de oppererer med Norsk tekst og priser, er derfor usikker på om de har en eller annen ordning for Norske kunder, på lik linje som flere andre butikker har. f.eks Outnorth (som ikke er Norsk og som ikke ligger i Norge).

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  • 4 uker senere...

Tok sjansen på å bestilte...

 

I går (5dager etter bestilling) kom det en hyggelig mann på døren fra UPS og fortalte han hadde en pakke til meg. Fra og med i dag benytter jeg deres egen nettbutikk: Rask levering på døren (Varene blir sendt fra Tyskland), Mye større utvalg av produkter og størrelser, samt ingen fortolling.

 

Nå må jeg passe på lommeboken, så det ikke blir kjøpefest...

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du kan nok regne med å få en regning :pirate:  med fortollingsgebyr og moms

 

Det står på Arcteryx sine sider at det er fri frakt over NOK kr 500.-, og at alle avgifter er inkludert i sluttsummen. Så kjøper man fra arcteryx.com skal man ikke få noen gebyrer eller utgifter i etterkant.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er fordelen med å handle der i forhold til Norske butikker?

Som jeg skrev i post #4 : Mye større utvalg av produkter og størrelser.

Det står på Arcteryx sine sider at det er fri frakt over NOK kr 500.-, og at alle avgifter er inkludert i sluttsummen. Så kjøper man fra arcteryx.com skal man ikke få noen gebyrer eller utgifter i etterkant.

Har vært i kontakt med UPS og de kan Verifisere din påstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har selvsagt ingen problemer med å handle fra Norske butikker. Synes egentlig bare det er hyggelig å støtte de litt mer ”sære” og mindre fortetningene som XXL & Co forsøker å skvise ut. Men jeg har lagt igjen såpass mange ”Ibsen” at jeg ikke har dårlig samvittighet når jeg benytter meg av Arcteryx.com når jeg ønsker meg akkurat den spesielle jakken med den spesielle fargen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har ikke handlet noe Arteryx men hvis jeg skulle ha noe spesielt fra en butikk som er forhandler av merke X har jeg alltid fått dem til og bestile det og fått det,så henter jeg det bare i butkken 1 uke senere etc,støtter man det lokale butikken og får det man vil ha :) (med 5 års garanti osv osv)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.