Gå til innhold
  • Bli medlem

Norrøna kvalitet?


mlaupsa

Anbefalte innlegg

Eg har opp gjennom åra hatt fleire Norrøna plagg, både GoreTex og div andre med softshell etc.

Fyrste plagget eg hadde var Arch wall som eg var kanon fornøyd med, dette plagget brukte eg i fleire år før memebranen begynte å ta inn vatn.

Har etter dette hatt Trollveggen GoreTex, kjøpte ein i 2013 der memebranen holdt ca 6 mnd.

Fekk nytt sett på garantien som blei tatt i bruk i vinter, under ein fjelltur i vinter på Hardangervidda rauk

glidelåsen til dropseat funksjonen som går langt ned på ræva. Fekk ikkje til å

fiksa dette så sølvteip blei løsningen for å unngår å forfrysning.

Jakka som er brukt 3-4 lengre turer er tydelig slitt på skuldrene.

Har også eit Fjørå dri1 bukse og jakke, nå har memebranen sluppet fra stoffet og

revnet.

Svalbard softshell buksa funker meget bra.

Servicen til Norrøna er det ingenting å sei noko på, denne synst eg er heilt topp.

Uansett kor god service det er så blir ein lei av å sende inn plagga så ofte.

Fleire som har erfart liknande eller er eg meget ueheldig?

Kan nevne at vedlikeholdet på plagga har vert 100% etter anvisning frå produsent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mitt intryck är att klvaiteten på Norrønas produkter gått ned betänkligt på senare år. Både vad gäller produktion och utförande.

Lite klantigt av mig t.ex. att köpa ett par Falketind byxor utan att först göra en check huruvida dom fungerar i praktiskt, men det räknade jag med att någon annan hade gjort innan produkten sattes i produktion och ut till kund. Men tydligen inte, utan det den testen fick jag göra själv och konstatera att den som ritat byxorna aldrig använder den här typen av byxor själv. Och ingen fälttest där misstagen kunnat upptäckas och rättas till hade blivit gjort.

 

Tidgare hade jag ett par överdragsvantar från Norrøna. Det var dom bästa jag haft, troligen dom bästa som gjorts. Men jag mitt klantarsel lyckads tappa bort dom i Voss... Så köpte jag nya och det visade sig att Norrøna bytt plastduttarna i handflatan till mocka. Mocka fungerar som en magnet för vatten och torkar extremt långsamt. Nu har jag dom bara till paddling. Då blir man blöt om händerna hur man än gör och jag gör inte flerdagarsturer så om det tar 2 dygn att torka dom spelar ingen roll. Men, prodkuten är att bra exempel på att man inte har någon större ambition när det gäller funktionen.

 

Norrøna verkar dock ha vairt ett seriöst kvalitesmärke förr i tiden.

Men dom säljer ju massvis av sina prylar, så många andra är uppenbart väldigt nöjda, även om surkart som jag inte är det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er storfornøyd! Burde vært sponsa.  :mrgreen:

 

Har en gammel Arch wall som fortsatt er tidvis i bruk. Trollveggenbuksa mi fra 2002 duger enda. Fleece'n fra samme år ble nylig pensjonert da glidelåsen begynte å gå opp nedenfra og det var lite fleece men bare netting igjen. Av nye produkter har jeg bodd i Falketind og Svalbard Flex1-buksa mi det siste året, og de er like fine. Nesten. (Skulle baren mangle). Ousland-jakka er fabelaktig vinterstid, Lyngen 750 dunisen er nyinnkjøpt og venter på vinteren. Av gtex-plagg har andre merker delaminert og blitt dårlige før Norrøna-sine.

 

Måtte reklamere på en "by-fleece", den ble stygg etter veldig kort tid. Og en badeshorts som raknet i stoffet (og SÅ feit er jeg da ikke...), men ellers er jeg veldig fornøyd. 

 

Johan2000; jeg har de overtrekksvottene med "plastdutter" - de er i live enda! Fantastisk produkt, de beste jeg og har vært borti. Jentungen på 7 har arvet dem, men i morgen skal jeg på tur og rapper dem tilbake. ;-)  Men jeg må krype til korset og kjøpe de med skinn når vi skal på tur sammen, de skal vel være vanntette selv om de har skinn i grepet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg legger merke til at det til stadighet dukker opp problemer med produktene fra Norrøna, både her i forumet og andre steder.

I tillegg til opplevelsen på vidda i vinter det fortelles om her, så har jeg hørt om et par lignende episoder også.

En ting er at noe kan bli endret, at passform er bortglemt i jaget etter å kutte kostnader, og andre mangler og designfeil.

 

Men når man står midt på vidda med hull i klærne fordi de faller fra hverandre, så hjelper det svært lite at Norrøna også i mine øyne har en veldig god service.

 

Norrøna har blitt et enda større snobbemerke enn tidligere, og prisene har gått steilt oppover bare på noen få år.

Jeg antar at størsteparten av kjøperne aldri er i nærheten av steder der vi forventer at klærne skal fungere og dermed ikke opplever noe brysomt med utstyret.

Da er det kanskje lett for Norrøna kun å skru prisene opp uten å bruke inntektene til annet enn fargevalg og kulhetsfaktorene?

For egen del så finner jeg at pris og passform ikke passer til mitt bruk. Heldigvis finnes det fortsatt leverandører som bruker friluftsfolk til både test, evaluering, utprøving og utforming før utstyret blir satt i produksjon og sendt ut i butikkene.

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei man ser kansje litt trend og marked utifra kolleksjon. Bare fargene tilsier jo at primærmengden av det som selges kommer til å bli brukt som regnjakke i byen :) Da trengs det ikke legges så stor vekk på slitasje på skuldre etter tung sekk. Har jo vært slik en tid. LIksom kult å ha glidelås i annen farge istedenfor å ha stormklaff, sistnevnte hvertfall det jeg foretrekker. Mye har og blitt så lett at det vanskelig kan ha god slitestyrke til aktivt bruk.

Slike plagg er altfor dyre for meg til å skaffe ny hver sesong pga nye kule farger og at det er utslitt på et år.

 

En liten digresjon.

KJøpte første membranplagg for over 10 år siden. Et sett bukse og jakke av merket Steelhead for den store sum a kr 700,-. LItt vinteraktid med dobbel snømansjett på beina, langsgående glidelås, jakka hadde avtagbart for og snøskjørt bla. På jakka gikk det en søm i nettingfor etter 3-4 år men det var lett å fikse. Etter mange vask gjennom årene begynte membran å "flasse" litt nederst i hetta og i overgang til nakke. Det skjedde først for 2 år siden. Men brukes sette enda en god del enda. Så når noe til en slik pris holder bra burde hverfall Norrøna, Bergans og slike "kvalitetsmerker" holde mange år med aktiv bruk.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En kompis av meg med x-antall feltdøgn i året gikk vekk fra Norrøna når han opplevde med to jakker (husker ikke modell) at membranen løsna. Den ene jakka fikk han også problemer med glidelåsen på, samt at snøringen/strammingen røk. Kanskje gode, gamle Norrøna er i ferd med å bli mer et merke for bybruk enn feltbruk? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fram til nå foretrukket Norrøna dels på grunn av kvalitet og dels på grunn av passform.

Klærne brukes stort sett til turer i skog og fjell. Har dog også Norrøna klær som brukes i byen.

 

Har per i dag ikke reklamert på noen av Norrøna plaggene jeg har enten det er GTX, softshell eller annet materiale i de.

Er ikke den som er flinkest til å følge anbefalt anvisning for vask og vedlikehold av GTX. 

 

Dog har jeg slitt ut x antall gamasjer på fjell og skogsturer, det har spart mange bukseben.

 

Er som flere her enig i at Norrøna er inne i en markant endring på satsningsområde.

Skiklær for bybruk...

 

Kan jo håpe at dette er en forbigående trend.

Velger å tro at Norrøna lytter til forbrukerne når de melder tilbake om feil og andre ting.

Ser i hvertfall ut til at de har tatt diverse tilbakemeldinger om størrelser til seg.

XXL for menn og XL for damer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

... Bare fargene tilsier jo at primærmengden av det som selges kommer til å bli brukt som regnjakke i byen :) ...

Er ikke fargene litt vel sterke til å bli brukt i byen?  Har selv blitt fortalt at jeg så ut som en appelsin...  Slik jeg ser det har Norrøna rettet seg mer mot nye segment.  Til frikjøring på ski så er f.eks. Lofotoen serien helt banebrytende, og sterke farger er viktig pga sikkerhet.  

Så har man fått mer fokus på lett vekt (Bitihorn serier).  Lett vekt betyr ofte mindre robusthet.  

Hadde en bre/klatretur opp til vesle galdøpiggen for noen år siden.  Pga alt for sen start fikk vi rappellen ned og turen over breen tilbake i mørke.  Skled litt på rompa på breen - det er noe jeg ofte har gjort med goretex...men fjellräven vidda buksen jeg hadde på meg likte det ikke.  Han jeg gikk sammen med hadde en packlite bukse fra Haglöfs...som så ut som en sil etterpå.  Jeg synes ikke problemene vi fikk med plaggene skyldes produktet, men heller at vi ikke brukte det til tenkt bruk: packlite er kort og godt ikke sterkt nok for klatring, og g1000 tålte tydelig nok ikke min bruk.

Hva tenker jeg om Norrøna?  For meg har de perfekt passform.  De har løsninger som gjevnt over passer veldig bra til mine aktiviteter (topptur på ski, og dagsturer med lite baggasje).  Andre er bedre på vekt, og det er sikkert de som har mer robuste produkter - men synes de har truffet et godt kompromiss.  

Synes generelt sett at det er dumt at jakker som brukes om vinteren i norge ikke har klaffer over glidelåsen - det gir en ekstra trygghet dersom noe skulle skje....men det virker som om den tid er forbi.   

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fonøyd med de Norrønaklærne jeg har. Svalbard flex1 bukse, en gtx jakke (husker ikke modell, men den selge sikke lenger), Svalbard heavy duty bukse og Falketind gtxbukse. Men jeg må si jeg blir usikker når så mange har dårlige erfaringer. Gtxklærne har jeg full tiltro til. De har jeg hatt så lenge at hadde de vært dårlige hadde de ikke levd lenger. Er ikke tegn til slitasje på jakka etter sekk og både jakka og buksa holder meg tørr. Jeg er fornøyd med passformen på klærne, men dette er jo høyst individuelt og har ikke så mye med kvaliteten å gjøre.

Har sett etter nye membranklær ettersom Klattermusenklærne, som var altfor dyre, ikke holder meg tørr. Trodde jeg ville ha Recon eller Trollveggen. Men syns begge var utstyrt med for store glidelåser på helt feil steder. Har ikke kjøpt noen ny bukse enda da Falketind egentlig gjør jobben, men ny jakke ble denne gangen Fjellreven eco-trail, halve prisen, med stormklaff, like bra hette, virker minst like solid og ingen glidelåser som kommer i veien :) Jeg mistenker Norrøna for å ha blitt et motemerke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 for en jakke og 4000 for en bukse. Det er rett og slett sløsing. Man kan produsere en tettvevd bomull/poly anorakk for 3000 samlet - i god kvalitet.

 

EDIT: Ser at de ikke lenger har klær i denne prisklassen. Rart, siden de hadde anorakker til denne prisen for mange år siden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja,virker som det er som alt annet i 2014,ting er ikke laget får og vare.

Har hatt en del klær oppover og likte veldig godt bergans før,men etter 3 jakker hvor ble feil på glidlåsen har jeg nå prøvd Norrøna

Opplevde på en packlight jakke fra norrøna att glidlåse ble ødlagt etter 1år,fikk ny jakke og syns ikke det var så rart siden det var backligh jakke.

har alltid med meg Duckteip på tur da skreken er att det her skjer i storm.

Har nå kjøpt en ny trollveggen Gore-Tex Pro som jeg fikk veldig billig,som jeg skal bruke til vinter turer de har samme glidlås som er på dykker utstyr så bør holde en stund.

Så bruker jeg en eldre bergans jakke til "vanlig" bruker siden prodktene ikke er noe sælig laget får og vare tror jeg løsning er og ha gammle/dårligere/billigere ting på små turer og eller ha skiklig tøy når man skal på lang tud,så bruker ikke trollveggen til jobb ;)

 

så er vel slik når alt blir laget i kina til billig penge og sende til norge,dem bruker billigere stoff på en jakke en avtalt og sparer 100 kr per jakke så koster 399 og lage den og ikke 299 og vi sitter med dårlig produket som "design in norway" selger får 3999 kr.

Tror dessvere det ikke er så enkelt og komme unna enn og ta sjansen på og prøve litt ukjent merker men det vet ikke om jeg har lyst til i fjellheime på vintertid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5000 for en jakke og 4000 for en bukse. Det er rett og slett sløsing. Man kan produsere en tettvevd bomull/poly anorakk for 3000 samlet - i god kvalitet.

 

EDIT: Ser at de ikke lenger har klær i denne prisklassen. Rart, siden de hadde anorakker til denne prisen for mange år siden.

Nå koster vel ikke dovrebuksa til Norrøna 4 store lapper? (Nå ja, med belte og bukseseler så....)

 

Og jeg har både belte og bukseseler. Jeg liker å sløse når det gjelder fjellklær.

 

 

Litt mer seriøst: Bomull er  sikkert bra, men i vestlandsvær er det egentlig ikke noe annet enn Gore-Tex som gjelder.

Jeg bruker Dovrebuksa hele året. Og selv de fineste dagene i sommer hadde jeg med en tynnere - gammel - norrøna bukse.

 

Jeg opplever kvaliteten på Norrøna Dovre - den nye modellen som nå er gått ut, som bedre enn den gamle, Både for buksa og jakken.

Stoffet har litt lavere rivestyrke, men høyere slitestyrke.

Totalt varer buksene lenger enn de tidligere utgavene. Den nye jakken har jeg ikke hatt lenge nok til å si noe sikkert om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Føler meg vel egentlig brukbart fornøyd med de Norrøna produkter jeg har eid, et par gtx-jakker, noen fleece-jakker ++  På en Norrøna Soleietind gtx-jakke kom ståltråden i bremmen på hetta ut gjennom stoffet etter kort tid og det står vann i lommene når det regner, så det var vel kanskje derfor den ble solgt til under 1/3 av veiledende pris :-)   Men jeg har en utrolig god Norrøna dagstursekk som har vært min trofaste turkamerat i nærmere 20 år! Nå er den derimot utslitt og jeg gikk til innkjøp av en fancy og dyr foto/tursekk fra en amerikansk produsent, den er veldig praktisk og god å bære, men den lakk som en sil i første lille regnskura nå i helgen :-/   Sekken fra Norrøna har holdt utstyret tørt på utallige turer. Er foreløpig ikke redd for å kjøpe Norrøna igjen selv om jeg synes det begynner å bli vel fargesprakende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rejohn:

Ser ikke poenget med å kaste penger ut av vinduet. Og må man ha Gore Tex på Vestlandet? Hvordan klarte de seg før?

Dette med hvordan de klarte seg før synes jeg er et litt irrelevant spørsmål. Det kommer helt an på hva man er vandt til i hverdagen. Hvis man synes det er luksus med noe halm under en jutesekk med et ullteppe over så klarer man et par netter i mosen med en papirsekk over seg. Er man vandt med dyndune og magisk madrass så klarer man seg med en downmat og et telt.

Slik er det også med klær.

Ser og hører på hva de hadde på fjellgården der vi har hytte og det hadde ikke jeg taklet på tur nå.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg er fornøyd med mange av produktene til Norrøna eg og. Har sekker fra Norrøna som er heilt konge, eit par dunjakker som eg er fornøyd med.

MEN som eg skreiv innledningsvis så har eg meget dårlig erfaring med nye modeller av membran plaggene. Dama kjøpte seg Falketind bukse for 1,5 veke sida, i går løsna eine knappen som sitt nede på buksa. Dette er ingen bigg deal det er bare det at ein blir DRIT lei av å levere inn plagg til reklamasjon heile tida. 

 

Einig i at det er forskjell på slitestyrke på dei forskjellige modellene, light kan ein ikkje forvente like mye av som GoreTex pro. Trollveggen GoreTex pro jakka mi som eg har brukt ca 14 dager på tur i vinter med ein liten pulksekk, den har tydelige slitemerker på skuldrene. Ja det blir slitt med sekk men 14 DAGER! 

 

Det hjelper ikkje at Norrøna leverte varene for 2,4,20 år sida. Dei klærne kan me ikkje kjøpe i dag. 

Eg er definitivt på jakt etter nytt merke.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Rejohn:

 

Ser ikke poenget med å kaste penger ut av vinduet. Og må man ha Gore Tex på Vestlandet? Hvordan klarte de seg før?

 

Før var det meir frysing pga våte klede. Det var meir klestørk, noko som gjorde det råare og mindre triveleg i hytte og telt. Og det var mykje meir kvieleg å koma seg ut i dårleg vær. Alternativet var pvc-regnklede som ein ikkje kan rekne som særleg behagleg å bevege seg i, og våt vart ein dersom ein var i aktivitet.

Må ein? Det kan sjølvsagt diskuterast. Men det gjer at ein kan ha eit langt meir aktivt liv ute!

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har som mange andre her på forumet, sverget til Norrøna tidligere. Jeg har hatt Trollveggen jakke, Dovre-dress, Falketind-dress m.m. Jeg har opplevd delaminering av membranet på en Forelhogna GTX bukse, denne ble bytta til en Falketindbukse av Norrøna uten kostand for min del, på tross av at buksa var 2 år gammel. Super service!

 

Men - passformen på de siste modellene jeg har prøvd er helt off for min del. Tidligere var passformen på Dovre, ca 2000 modell, perfekt for meg. Siste GTX versjon passet meg overhodet ikke. Alt for trang rundt livet, og alt for lang og vid. Samtlige kompiser som prøvde klagde på det samme. Det samme gjelder Finnskogen og til dels Recon. Nå kan jeg ikke påberope meg retten til å kalles en sylfide, men vil hardnakket kreve å kalles innenfor normalen :-) Jaktkompisen kjøpte Trollveggen jakka som erstatning til en Bergans av ukjent modell. Trollveggen jakka lekket vann, og etter x antall reklamasjoner på jakka via forhandleren, så har han tatt i bruk Bergansen igjen.

 

Konklusjonen min er at der er flere produsenter som tilbyr bedre produkter til samme pris, les bl.a. Arcteryx. Dermed er ikke Norrøna med i vurderingen min neste gang noe nytt skal kjøpes inn.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rejohn:

 

Ser ikke poenget med å kaste penger ut av vinduet. Og må man ha Gore Tex på Vestlandet? Hvordan klarte de seg før?

Før Gore-Tex brukte jeg bomullklær (feltantrekk liknende)og tok på regntøy. Alltid for sent, for det var et styr å få på regnbuksa, slik at jeg stort sett var gjennomvåt før regntøyet kom på. (Dette er nøyaktig hva enkelte anbefaler i dag)

Med GT holder jeg meg tørr en stund, og våt og varm stort sett ellers.

Det er å foretrekke frem for våt og kald.

Grunn til at man "må" ha Gore-Tex er selvsagt at vi ALDRI kan stole på været. Enten har det nettopp regnet eller så vil det regne om ikke så lenge.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gtx jakke (husker ikke modell, men den selge sikke lenger)

 

På en Norrøna Soleietind gtx-jakke kom ståltråden i bremmen på hetta ut gjennom stoffet etter kort tid og det står vann i lommene når det regner, så det var vel kanskje derfor den ble solgt til under 1/3 av veiledende pris :-) 

 

Soleietind var det, jakka mi som faktisk holder. Den har fått røff behandling i 5 år uten at det syns. Jeg er så glad i den jakka :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Men - passformen på de siste modellene jeg har prøvd er helt off for min del. Tidligere var passformen på Dovre, ca 2000 modell, perfekt for meg. Siste GTX versjon passet meg overhodet ikke. Alt for trang rundt livet, og alt for lang og vid.

Nå er det vel ikke sikkert at det bare er størrelsen på buksa som har endret seg siden 2000...? ;)

 

Men spøk til side: Jeg har motsatt erfaring enn deg. Norrønabuksene er for korte. Jeg er 199 og veier 86 kg, altså slank. Hvis jeg skal ha ei Norrønabukse som sitter rundt livet så stopper den midt på leggen, og hvis jeg skal ha ei som er lang nok så er det plass til dama også oppi (hyggelig det, men ikke så praktisk på langtur). Har Trollveggen nå, med seler. Da gjør det ikke noe om den er for vid.

Både Bergans og Fjällräven selger bukser med "rå" lengde, Dvs ikke lagt opp nederst. Det er genialt for sånne som meg. Skjønner ikke hvorfor ikke Norrøna kan gjøre det samme.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke sikkert at det bare er størrelsen på buksa som har endret seg siden 2000...? ;)

 

Hahaha...takk :P du skrev det jeg tenkte, men var for høflig til å skrive ;)

 

Ser heller ikke helt at Norrøna buksene er så lange i bena. Jeg er ganske kort i bena og syns lengden er ganske passe. Et par av dem trår jeg på om jeg ikke har sko, mens de to andre er faktisk helt passe i bena. Jeg har ingen bukser som er helt passe i bena uansett om det er Lundhags, bergans, norrøna eller noen andre, men det kan godt være fordi jeg ikke kan fordra å ha buksa høyt oppe i livet. Syns ihvertfall Norrøna sine er helt fine i lengden. Er ikke noe særlig om de er akkurat passe når man står for da blir de for korte når man sitter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noen Norrøna plagg av helt ny dato, har vært ute etter en litt lettere skallbukse enn Trollveggen buksa mi fra midten av 90-tallet, har så å si prøvd alle modeller fra Norrøna det siste halve året, men alle er for lange, nedre del buksene havner nesten under tåballene.... Endte opp med en Arcteryx Theta AR, samme størrelse det også, men rett beinlengde til meg. TNF bukser går jeg ned en størrelse i, og da er livvidde og beinlengde passe.

Og nei, størrelsen er akkurat samme, matchvekta den samme, at jeg har blitt tynnere i håret skulle ikke ha noe å si for beinlengden...:-)

Når det er sagt så har Trollveggen buksa til full pris som jeg gav 2700,- for vært verdt hvert ende øre, selv om det var avsindig mye penger den gangen, om omregnet til 2014 verdi sikkert blir mye mer enn en tilsvarende bukse koster i dag.. Har bare brukt den om vinteren, og har aldri kjøpt noe til full pris siden, men jeg måtte ha den der og da. Buksa ser ut som ny fortsatt, bortsett fra at det er gammel Norrøna logo på den..

Har også en Lofoten GTX jakke den er vel 10år gammel, har bare godord å si om den også.

Kjøpte riktignok et par korte gammasjer for 2år siden, var så syndig å gå 10m uten å stramme strikkene under foten første gang jeg brukte de.. Tråkket da på den ene strikken med motsatt fot og festet til strikken røk tvert av

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det vel ikke sikkert at det bare er størrelsen på buksa som har endret seg siden 2000...? ;)

 

Men spøk til side: Jeg har motsatt erfaring enn deg. Norrønabuksene er for korte. Jeg er 199 og veier 86 kg, altså slank. Hvis jeg skal ha ei Norrønabukse som sitter rundt livet så stopper den midt på leggen, og hvis jeg skal ha ei som er lang nok så er det plass til dama også oppi (hyggelig det, men ikke så praktisk på langtur). Har Trollveggen nå, med seler. Da gjør det ikke noe om den er for vid.

Både Bergans og Fjällräven selger bukser med "rå" lengde, Dvs ikke lagt opp nederst. Det er genialt for sånne som meg. Skjønner ikke hvorfor ikke Norrøna kan gjøre det samme.

Svalbard Flex1 bukse finnes i en såkalt long utgave. Noe lenger benlengde enn den vanlige varianten. Skal komme tilsvarende benlengde på andre bukser etterhvert i følge en ansatt i Norrøna butikken på CC-Vest

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.