Gå til innhold
  • Bli medlem

Boikott av Kina-produserte varer - Utskilt


afe

Anbefalte innlegg

Annonse

Eg skulle gjerne klikka på "Liker" her, men eg kan jo ikkje like at nokon vert lurt. Og Bergans er direkte spekulative ved å kalle seg "Bergans of Norway" når det bare er historia og eit "hovedkontor" som er norsk. Og Bergans er ikkje aleine om denne type merkevarebygging.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg skulle gjerne klikka på "Liker" her, men eg kan jo ikkje like at nokon vert lurt. Og Bergans er direkte spekulative ved å kalle seg "Bergans of Norway" når det bare er historia og eit "hovedkontor" som er norsk. Og Bergans er ikkje aleine om denne type merkevarebygging.

 

Vel, Bergans-klær er nok designet i Norge, om ikke annet. På den annen side: Om de skulle produsert klærne i Norge ville de kostet mye mer, og det er slett ikke sikkert at de ville vært bedre kvalitet. Kinesiske arbeidere slurver neppe mer enn norske arbeidere, og Bergans og mange andre som produserer i Østen har nok god kontroll på kvaliteten av stoff og arbeid.

Jeg synes det er flott at Bergans og de fleste andre produserer varer i land der folk har skrikende behov for arbeid og lønn, det er en fin form for bistand.

Det viktige er at vestlige bedrifter tar ansvar for å gi arbeiderne i produksjonslandene skikkelige lønns- og arbeidsforhold, da bidrar de til å bedre levekårene for mennesker som ellers kanskje ikke har så mange muligheter for stabil inntekt, og der det knapt finnes noe velferdssystem.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har stor forståelse for at dei har produksjonen i utlandet. Kvalitetsmessig kan det nok også vera ein fordel at det ikkje vert sydd av late nordmenn. Men eg likar dårleg marknadsføringa som heilt spekulativt forsøker å gje inntrykk av at opprinninga er noko anna enn det det er. Det er ein heilt bevisst ordbruk som skal forlede forbukarane utan å verta teke i løgn, for det står jo ikkje at det er produsert i Noreg. For den som leiter godt nok, er det jo ikkje vanskeleg å finne ut kvar ting er produsert, så Bergans (og dei andre) har ikkje noko problem med å forsvare seg med at dei er åpne om det, sjølv om forbrukarar flest er lurt til å tru at det er produsert ein heilt annan stad. Bare sjå på Dag som har hatt sin eigen boikott av Kina. Eg reknar med at han har vore meir enn middels oppteken av opprinnelseland, og likevel vart han lurt i dette tilfellet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.