Gå til innhold
  • Bli medlem

kano mangler navn(oppussingsprosjekt)


Hawk!

Anbefalte innlegg

Har kjøpt meg en billig kano som trenger litt arbeid og kjærlighet før jeg kan ta den ut på vannet. Usikker på merket på kanoen, men den kan ikke være laget av mange lag med glassfiber, ettersom den er svært tynn og lett. 

 

Skal pusse ned kanoen og male den i ønsket farge. Noen som har noen forslag på farge kombinasjon og navn til min relativt flatbunnet lette 2 seters glassfiberkano?

 

Eneste navnet jeg kom på var "Elvegris", kanskje noen andre er litt mer kreative? 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Phoenix eller Føniks på norsk, selve symbolet på gjenfødelsen :)

Ikke dumt, er jo over snittet glad i MacGyver, og han jobbe jo som kjent for Phoenix Foundation, så kanskje vi får et navn med dobbelbetydning.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldreid Skrævadottir!

 

Skulle ellers likt å se bilde av den før jeg kommer med fargeforslag, men fargevalg avhenger uansett av om du vil ha noe som synes skikkelig i terrenget, eller om du vil være mer blyg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.