Gå til innhold
  • Bli medlem

FILM: Vandring gjennom Pyreneene (800 km fra hav til hav)


alexstra

Anbefalte innlegg

Annonse

Hei, jeg skal være ærlig å si at jeg ikke så igjennom filmen, men så noen 'snapshots'.

Får se om jeg tar meg tiden til å se igjennom hele.

 

Ellers, flott gjort, det er en lang tur mellom havene :).

 

Jeg lurer litt på hvilken rute du brukte, eller om du fulgte noen litt om hverandre (GR11?)?

 

Gikk selv over Pyreneene ifjor høst, da motsatt vei og på den franske siden hvor jeg fulgte GR10.

Hadde en fantastisk tur, så regner med at du hadde det samme på den andre siden av fjellene.

 

Tarjei

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjempebra film. Utrolig gøy hvordan du følger stien og samtidig deler opp hendelser tematisk.

I en del filmer fra Uniten ser jeg at mange bruker et lite feste til GoProen som kan settes på vandrestav/ stokk e.l. På den måten slipper de å få hånden i linsen når de filmer seg selv, samtidig som seeren får litt oversikt over stien og området samtidig som den som filmer går og snakker. Virker også som kameraet holdes bra stødig da. Jeg kan prøve å lete opp en link hvis det er interessent.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger, det er veldig hyggelig! 

 

Har fått noen spørsmål fra dere og skal prøve å svare på de. Ruta jeg gikk mest var ruta GR11, men gikk også andre ruter. Tok det litt på sparket iløpet av turen. Det er stort sett godt merket med løyper og stier i Pyreneene.

 

Takk for tipset OST om stav til Gopro. At jeg ikke har tenkt på det! Det er sant at det skaper mye bedre bilder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for tilbakemeldinger, det er veldig hyggelig! 

 

Har fått noen spørsmål fra dere og skal prøve å svare på de. Ruta jeg gikk mest var ruta GR11, men gikk også andre ruter. Tok det litt på sparket iløpet av turen. Det er stort sett godt merket med løyper og stier i Pyreneene.

 

Takk for tipset OST om stav til Gopro. At jeg ikke har tenkt på det! Det er sant at det skaper mye bedre bilder!

 

Stickpic heter det.

 

Link: http://www.thestickpic.com/

 

Du ser en masse eksempelfilmer på den siden også. Temmelig enkelt, men som seer gjør det opplevelsen enda bedre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.