Gå til innhold
  • Bli medlem

Rondane, en liten langhelg på sparket. 7-10 august


tronn

Anbefalte innlegg

Annonse

Flott rapport! Stigningen opp til Vinjeronden merkes godt med full oppakning :)

Ja vi kjente den. Men det gikk i grunn bedre enn forventet. :)

Neste gang blir det litt mer målrettet. Da skal jeg gå Høgronden - Digerronden i ett jafs. Enten med lett oppakning, eller med Høgrondbua som utgangspunkt.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fin fin rapport og ikke minst fine bilder :)

 

Hvordan funket lettpakkingen og ULA Ohm'en ?

Men skal sies at når vi gikk hjem siste dagen, og jeg ikke trengte å bære med verken vann, noe særlig mat eller vinterbunkern til @Henrik, så ble alt meget lettere. Så lett at jeg rett og slett måtte ta med meg noen liter friskt fjellvann hjem :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...

Hei @tronn

Denne turrapporten hadde visst gått meg hus forbi. Skjønner at du klart er en mann å dra med på tur rundt bursdagstider  :-)

Om du syntes nedstigningen til Langglupdalen var seig og kjedelig så kan jeg fortelle at det er den oppover også... har gått den noen ganger.

Du får melde ifra om du tenker deg en tur til Rondane igjen, jeg blir gjerne med.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei @tronn

Denne turrapporten hadde visst gått meg hus forbi. Skjønner at du klart er en mann å dra med på tur rundt bursdagstider   :-)

Om du syntes nedstigningen til Langglupdalen var seig og kjedelig så kan jeg fortelle at det er den oppover også... har gått den noen ganger.

Du får melde ifra om du tenker deg en tur til Rondane igjen, jeg blir gjerne med.

Hehe, jeg vil tro det var lite motiverende å gå opp på den siden. Sånn sett tror jeg vi hadde en bedre rute.

Og jeg håper ikke folk forventer kake hver gang noen har bursdag framover. Men man vet aldri ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@tronn

Jeg må rette litt på meg selv, riktignok er bakken seig, men kjedelig er den ikke (men nå er jo jeg en særing som liker seige bakker).

Ruta er fin fra begge sider synes jeg.

Dersom man starter fra Langglupdalen kan man ta en avstikker til høyre rett oppunder toppen til en liten sekundærtopp hvor det er et vilt og vakkert utsyn mot stupet og mot Hjerkinn/Dovre.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 år senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.