Gå til innhold
  • Bli medlem

Dovre og Rondane


Kimmy

Anbefalte innlegg

Annonse

Takker for at du delte turen med oss. Kan tenke meg at den morgenen kommer du til å huske lenge. Godt at ingenting skjedde. 

Forøvrig ett særdeles flott terreng.

 

Den kommer jeg nok ikke til å glemme med det første. Det vittigste er at alle på jobb tullet med "tenk om du våkner opp med masse moskus rundt teltet!"

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det området er stor tisseflaske påkrevet. Ikke å anbefale å gå ut av teltet når det er mørkt. Er du (u)heldig er det ikke sikkert du kommer ut når du vil om dagen heller. Dyrene blir normalt liggende rolig selv om du kommer helt ned på 20 meter avstand, men da har du brukt mange timer på å bli 'kjent'.

Jeg ville aldri hoppet rett ut av et telt på så kort avstand.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I det området er stor tisseflaske påkrevet. Ikke å anbefale å gå ut av teltet når det er mørkt. Er du (u)heldig er det ikke sikkert du kommer ut når du vil om dagen heller. Dyrene blir normalt liggende rolig selv om du kommer helt ned på 20 meter avstand, men da har du brukt mange timer på å bli 'kjent'.

Jeg ville aldri hoppet rett ut av et telt på så kort avstand.

 

Jeg ante jo ikke at moskusen var der forde den stod nede ved elva. og derfra så man ikke teltet. Ante ikke at det var så mye Moskus på den siden, fikk høre at de holdt seg i dalen på vestsiden av Snøhetta, men de er vel der det passer seg. Det var den eneste jeg så opp Stroplsjødalen.  2 til fra bussen som går fra Snøhetta og ned til Hjerkinn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.