iggymoto Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Hei Planlegger et par dager med fjellfiske om en ukes tid, men er usikker på hvor jeg skal dra. Vil gjerne ha tips og erfaringer fra fjellområder med bra fiskemuligheter nær Gjøvikområdet. Er jo ikke store fjellene akkurat her, så beregner å måtte kjøre noen mil for å komme dit. Hva er de nærmeste alternativene jeg har? På forhånd takk! 1 Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
knutis Posted July 26, 2014 Share Posted July 26, 2014 Gausdal vestfjell er ikke langt unna. Mye info om vanna på sidene til gausdal fjellstyre. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iggymoto Posted July 26, 2014 Author Share Posted July 26, 2014 Takk for tips, Gausdal vestfjell ser såpass interessant ut at jeg tror jeg sikter meg inn hit. Har googlet litt og sett på kart, har pekt meg ut området vest for Øvre/Nedre Revsjøen, tenker jeg prøver meg på noen av vannene Vestmjøs, Risåtjønnet, Vesltjønn og Nonstjønnan. Fortsatt takknemlig for videre innspill til tankene mine Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
+Tom B Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 Alvdal, sølndalen, var der i juni flotte områder en å komme seg mange fine vann. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
MrArcteryx Posted July 27, 2014 Share Posted July 27, 2014 enig med tberg4! gode erfaringer herfra. rekord 1,1 kg. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iggymoto Posted July 27, 2014 Author Share Posted July 27, 2014 Sølndalen ser også spennendes ut, men dette blir nesten dobbelt så langt å kjøre som til Gausdal vestfjell, så det blir nok en annen gang Takk for tips. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
iggymoto Posted March 9, 2015 Author Share Posted March 9, 2015 Planlegger ny tur til sommeren (månedsskifte juni/juli), og tar gjerne i mot tips til steder som er verdt en tur Var i fjor i området jeg nevnte i Gausdal vestfjell, fin plass. Andre forslag til steder innenfor en radius på 2,5 t med bil fra Gjøvik, med snaufjell og fiskemuligheter? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts