Gå til innhold
  • Bli medlem

rune.as

Anbefalte innlegg

Lite sidekick fra sidelinjen her. Hos ebok.no kan man kjøpe lydbokutgave fra boken til Trond Strømdahl og Lars Monsen fra da de gikk Norge på langs. Det er personene selv som har lest inn boken. Fantastisk bok å lytte til på tur.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for tipset. Ganske dyrt med 218,- for en bok du kan få til 69,- på CD, og rippe selv. Men la gå, pen app og jeg kjøpte også lydbøkene "1984" og "Stjerneskipet Marco Polo".

 

Synes godt butikken kunne utvidet sitt Sci-fi og Fantasy spekter noe. Det var ikke rare utvalget de hadde! Men det vokser vel etterhvert.

 

Måtte like greit bestille noen ekstra batterier til telefonen også nå, slik at jeg kan bytte ut etterhvert som man går tom ;-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tipset. Ganske dyrt med 218,- for en bok du kan få til 69,- på CD, og rippe selv. Men la gå, pen app og jeg kjøpte også lydbøkene "1984" og "Stjerneskipet Marco Polo".

 

Synes godt butikken kunne utvidet sitt Sci-fi og Fantasy spekter noe. Det var ikke rare utvalget de hadde! Men det vokser vel etterhvert.

 

Måtte like greit bestille noen ekstra batterier til telefonen også nå, slik at jeg kan bytte ut etterhvert som man går tom ;-)

Hvis det er greit med engelsk har audible.co.uk kjempeutvalg i sci-fi og fantasy. Er mest av alt en abbonomenttjenetse, men jeg har iallefall ingen problemer med å få brukt opp creditene mine :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veldig spennende utvalg på Audible. Har kjøpt meg årsmedlemskap og plukker ut 12 sci-fi titler nå.

 

Det er litt surrealistisk å spasere i vakker norsk natur og høre på lydbøker om stjerneskip og fjerne planeter, men det er smak og behag  :pirate:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.