Gå til innhold
  • Bli medlem

Helsport Snota 36


Anbefalte innlegg

Jeg har brukt sekken på et pardagsturer på fjellet og har følende første erfaringer med denne sekken:

Sekken er veldig god å ha på. Jeg har lang rygg (ca 51cm) og har problemer med mange sekker som blir for korte. Første kvelden gikk jeg rundt hjemme i flere timere med 10 liter vannkanne i sekken uten at det var ubehagelig.

Etter noen fjellturer er jeg fremdeles begeistret over bærekomforten. Bæreremmene har ganske tynn polstring, men utformingen er riktig, slik at det ikke er ubehagelig selv etter flere timer.

Det er to alu-skinner og en plastplate i ryggen på sekken som gjør at det ikke er så så nøye med pakkingen.

Hoftebeltet virker som på en stor sekk og kan brukes til å ta store deler av vekten. Det er lommer på beltet, men de er små.

Hele sekken kan åpnes, noe som gir god adgang til innholdet i sekken. Det er gode kompresjonsmuligheter på sekken, så den er god å bære med lite innhold samtidig som den lett rommer ekstra klær ved behov.

Et par negative ting:

Løperene på glidelåsene har ikke låsepigg. Så hvis du ikke er nøye med plasseringen av løperene, kan hele sekken "revne" ved at glidelåsene åpner seg. Dette er en så alvorlig svakhet at Helsport bør endre glidelåsen på sekken.

Sekken er ikke vanntett, og det følger ikke med regntrekk.

Alt i alt en lett dagstursekk som er god å bære med både mye og lite innhold.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.