Gå til innhold
  • Bli medlem

Mobildekning (netcom) i Reinheimen Nasjonalpark?


Kontorstol

Anbefalte innlegg

Annonse

Har ikke gått i de fjellene, men av erfaring er dekningskartene til Telenor og NetCom rimelig korrekte (selv om de er å betrakte som veiledende) - og her kommer Telenor best ut. Uansett er det store områder uten dekning der, du får sjekke selv på hjemmesidene deres.

 

Jeg ville supplert med et kontantabonnement av ett eller annet slag med Telenor-dekning og fks denne telefonen:

http://www.elkjop.no/product/mobil-og-gps/mobiltelefon/NOK113BLACK/nokia-113-mobiltelefon-sort (kom bra ut i en dansk dekningstest)

 

Jeg har opplevd at en enkel Samsung E1050 tar inn signalene bedre enn både iPhone og LG smarttelefoner, men da snakker vi kun tale/sms.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med mobil i fjellet tenker jeg utelukkende sikkerhet.

 

Har siklet i flere år på et område i Sunndalsfjella, men det er ikke mobildekning der. Hadde jeg måttet dra alene ville jeg bekostet å leie satelittelefon - kun til SOS.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.