Gå til innhold
  • Bli medlem

MLD silnylon trailstar - Utskilt


koffar2

Anbefalte innlegg

@Tor Magnus

Hovedgrunnen var for å ha muligheten til å bruke bunnduk alene om ønskelig. Samtidig så tror jeg det er lettere med to deler enn én mtp Trailstarens mange oppsettsmuligheter.

Jeg ønsket i utgangspunktet glidelås rundt hele, men etter "konsultasjon" med Sean, anbefalte han meg denne løsningen.

 

Jeg valgte å ikke ha lommer for å minimere vekten. Men fikk han til å lage to festeringer i "taket" for å evt. kunne lage tørkesnor eller henge opp utstyr som f.eks lykt.

 

@7homas  :phone:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva ble totaltsummen inkludert frakt osv for dette?

 

Eg fekk mitt trailstar i går. Tinga det 9. september og fekk det 8 dagar seinare. Eg gjekk for silnylon med bardunar. Dette kosta 274 USD inkludert frakt. Eg spurde fint om å setje verdien på pakka til 30 USD og slapp med dette moms slik. 

Eg var veldig usikker på kva slags farge eg skulle ha. Eg var på nippet til å tinge gult, men eg gjekk for olivenbrun. Håpar det ikkje blir som å ligge i eit bjønnehi.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å bestille TS og lurer på størrelsen. Er 192 høy. Noen som kan si noe om dette?

Om du har tenkt å bestille innerteltet fra MLD samtidig, så vil jeg si at innerteltet blir for kort.

Jeg er 182 og det passer akkurat. Har masse lagringsplass til ting i innerteltet også, men liggelengde er akkurat nok.

"Forteltet" ved bruk av innerteltet fra MLD er rett og slett helt enormt!!

 

Om du har tenkt å bruke det uten innertelt så har du et hav av plass.

Regner med at 2-manns innerteltet fra Oookworks skal fungere greit også, men sjekk litt mere for sikkerhetsskyld.

post-12793-0-27792400-1411295758_thumb.j

post-12793-0-47545800-1411295773_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.