Gå til innhold
  • Bli medlem

Kan jeg la bikkja bære gassboksen i kløven?


Fossheim

Anbefalte innlegg

Tenkte å ta med gass på tur for første gang, og vet ikke helt hvor forsiktig jeg må være med gassboksen. Kan jeg legge den i kløven? Gassen og gassbrenneren passer så fint i hulrommet på kjelesettet, og veier da rett under 1,5 kilo til sammen, og hadde passet så fint til å balansere ut teltet på 1,9 kilo i andre kløvveska med litt ekstra. Hunden er av typen hoppetuss-rulle-plaske se-mor-her-er-en-pinne! Prøver dog å få ham til å begrense seg noe så lenge kløvveskene er på og vi er i fart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klipp til en bit liggeunderlag og ha i kløven innerst mot kroppen. Dette stiver veskene litt av, og er fin beskyttelse inn mot hunden :-) Jeg lar mine hunder bære det meste, men huskyene går i bånd. Den som går løs har jeg temmelig god kontroll på i forhold til hva hun gjør/ikke får gjøre (som å bade...). Vanntette pakksekker i kløven er også kjekt. Evt kan en klippe til vanndunker slik at de passer perfekt oppi kløven.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.