Gå til innhold
  • Bli medlem

Hva har du IKKE kjøpt nå?


torti

Anbefalte innlegg

Gjest Mareng

Kjøpte IKKE kajakkholdere til takstativet på bilen: F30E3A69-CE27-47A8-B600-8F4284D6175E.thumb.png.88babd62d2ddaaaf82d2b117372f21d8.png

Lagde heller egne. Skummet er fra en container, borrelåsfestet er fra noen gamle paller varmekabler. Teipen måtte jeg dekke selv, ca 15kr inkludert frakt:

A042A283-E796-4FEC-9B84-892C387FD071.thumb.jpeg.b8e01e04d1979edc57c1f641a4322bc9.jpeg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Utrolig mye jeg ikke har kjøpt i sommer, når jeg tenker etter. Ikke har jeg kjøpt Allak, for jeg har ikke sett tilbud eller brukt til salgs. Heller ikke har jeg kjøpt fuglespotterkikkert, for jeg har ikke nok vett på det til å finne ut hvilken jeg skal kjøpe. Ryggsekk på 25-30 liter har jeg heller ikke funnet den perfekte. Freke-buksa har jeg ennå klart å holde meg unna.

Jeg har i grunnen spart veldig mye penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Mareng
3 timer siden, Kristian J. Vabø skrev:

Kjøpte heller ikke kajakkholdere til den nykjøpte kajakken, selv om prisen for orginale Thule-holdere var svært god hos Outnorth! Så blir nok noe hjemmelaget her også :)

https://www.outnorth.no/thule/dockgrip#OneColor
https://www.outnorth.no/thule/dockglide#OneColor

Men, kan være jeg går på en smell senere.... 

De der får du på biltema ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, Memento mori skrev:

Har ikke kjøpt Helsport Nordmarka 2....... Ba om at han så over teltet, og det var ikke et Helsport telt. Pengene kom i retur. Så Da @whistler kan du puste lettet ut!  Men det kommer sikkert flere bra høsttilbud på telt tenker jeg.😀 Off seson er gull!

Hehe. Puuuh. Det var jammen godt ;-)

Ja, kommer til å følge med i høst jeg også. Tipper det er MANGE som har kjøpt telt for første gang i sommer og kanskje funnet ut at det kanskje ikke var så stas allikevel ;-)

  • Liker 1
  • Hehe 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, whistler skrev:


;-)

Ja, kommer til å følge med i høst jeg også. Tipper det er MANGE som har kjøpt telt for første gang i sommer og kanskje funnet ut at det kanskje ikke var så stas allikevel ;-)

Det dukker i alle fall masse telt opp om du søker «Hilleberg» på FINN, så tror du har rett i det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...
4 minutter siden, Memento mori skrev:

Da har jeg ikke kjøpt thermacell backpacker hos gsport. Kom helt til levering hvor det stod MyPack - Postnord som eneste valg. Var litt annet i kurven også, men ikke noe jeg kan vente med. Synd det ikke gikk å velge posten. 

Men gsport? Da kan du vel hente gratis i nærmeste butikk? Tid og penger spart. Kanskje du må legge den i handlekurven igjen? 😂

  • Hehe 1
  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gittiamo skrev:

Men gsport? Da kan du vel hente gratis i nærmeste butikk? Tid og penger spart. Kanskje du må legge den i handlekurven igjen? 😂

Alltid hjelp å få her inne, ikke minst gode argumenter for shopping når man er i tvil. 😂 Jeg stemmer på det samme. 

  • Hehe 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Gittiamo skrev:

Da kan du vel hente gratis i nærmeste butikk?

Det er 40-50 minutter kjøring pluss kø for meg til nærmeste G-Sport. Så det tar minst en time. Hønefoss er et høl når det kommer til trafikk, i tillegg er det veiarbeid. På fredager er det også det totale kaos på E16 fra Sandvika og til forbi Hønefoss. 

7 minutter siden, Gittiamo skrev:

Tid og penger spart

Så 59kr i frakt er en meget god deal i mitt tilfelle. 

Kjøper jeg på nettet, blir det ikke noe impulskjøp heller, enda mere spart!🤑

  • Forvirret 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

50 minutter siden, Memento mori skrev:

Da har jeg ikke kjøpt thermacell backpacker hos gsport. Kom helt til levering hvor det stod MyPack - Postnord som eneste valg. Var litt annet i kurven også, men ikke noe jeg kan vente med. Synd det ikke gikk å velge posten. 

Jeg fått 3 leveranser fra postnord siste uken å det har gått forbausende raskt og ikke vært noe problemer. Eneste jeg har opplevd som problem med postnord, er fra dekkonline.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, tshansen skrev:

Forbausende raskt og ikke vært noe problemer. 

Har fortsatt vondt i magen over Amok XL som jeg bestilte...

Nei er ikke overbevist over at problemene med postnord er løst. De får ei heller ikke muligheten til å sende meg noe, og dermed er den loopen lukket.... med nei, nei,nei....og atter nei.. Stygt å si det men håper de går konkurs på en pen måte. 

  • Hehe 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg prøvde, men kjøpte ikke Norrøna Lofoten Ace jakke, til tross for at jeg kunne fått 40% rabatt. Prisen ble likevel over 7000.- Men hvis jeg skulle hatt meg ny allværsjakke ville jeg kjøpt den - kvalitetsfølelsen var overveldende. Mitt inntrykk fra den korte tiden jeg hadde den på var at det var den beste membranjakken jeg har prøvd.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.