Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft - erfaring med packtach (utskilt)


afe

Anbefalte innlegg

 

Dette ville fra Norge kostet (selger ikke packtach):

 

Packtach er det like greit å droppe. Eg har i alle fall til gode å få det til å fungere på ein betryggande måte. I løpet av fjorårssesongen prøvde eg ut uttallige konfigurasjonar av dei linene og ulike sekkar, utan å få til noko som fungerte overbevisande. Det aller verste var då eg var godt utpå i vind og bølger, og eg brått forstod at sekken var i ferd med å forskyve seg.

I år skal eg prøve å få til noko med ordentlege reimer med ordentlege låsar på. Dersom nokon har gode tips, er eg taknemleg for alle innspel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har heller ikke noe stort problem med  packtach... Faktisk er det lettere å bruke jo større sekken er. Lette dagstursekker kan være for små til at de sitter skikkelig

 

 

Hvordan bruke clamcleats http://www.clamcleat.com/uploads/cleat_instruction_pdfs/Line-Lok-instructions-for-CL271-and-CL276.pdf

Clamcleats linelok er det som Hilleberg bruker som bardunstrammere og er ganske enkelt de beste jeg har brukt!

Løp og kjøp fra http://www.clamcleat.com (de små selvlysende er kulest :D  )

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat låsane var det aldri noko problem med, problemet mitt var å få til trådane på ein slik måte at sekken vart liggande oppå båten, innanfor dei begrensingane lengda på snorene satte, og utan å bli i vegen for føttene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg så ligger sekken på toppen av pølsene på båten og føttene går greit under.

I alle fall på båten Alpacka laget ny for meg i fjor... 

2011-båten min var så trang i baugen at 5 minutter med føttene i baugen på den ga meg smerter!

Men den fikk jeg byttet mot å sende den gamle båten i retur...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg har prøvd med dei to snørene i kvar si lykke fremst, og den lange snora på tvers mellom lykkene hakket lenger bak, og eg har prøvd med den lange snora som ei lang lykke fremst og dei to snørene i lykkene bak. Sekken på tvers og på langs. Uansett kva slags kombinasjon eg har prøvd, har sekken hatt slingrinnsmonn så eg har stilt spørsmålsteikn ved stabiliteten i bølger. Litt betre stabilitet med sekken lenger bak, men då har eg ikkje hatt plass til føttene.

Dersom nokon kan forklare korleis ein får sekken til å ligge stødig, ville det vera til stor hjelp for meg, og sikkert for mange andre også. Altså litt betre forklart enn bare "Lett å stramme opp sekken skikkelig. " Om nokon har eit godt forslag til konfigurasjon med vanlege pakkreimer, er det heilt greit, for eg har min tvil til at packtack lar seg bruke for kombinasjonen av båten, sekken og føttene mine.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vert nok noko slikt. Å kunne ta på seg sekken utan å ta av båten kan vera kjekt til tider, og det har eg i alle fall ingen sjans til med packtach.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det vert nok noko slikt. Å kunne ta på seg sekken utan å ta av båten kan vera kjekt til tider, og det har eg i alle fall ingen sjans til med packtach.

KJøpte med Packtack, men de er jo ubrukelig om man ikke har bare en pose man skal feste . spar pengene og kjøp tau i stedenfor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.