Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft - valg av lim (utskilt)


Matti

Anbefalte innlegg

Euda, det var lenge og vente på båten, men skal forhåpentligvis få mye glede av den i mange år fremover så da får jeg tåle noen ukers leveringstid:)

 

Jeg kommer til og forsøke og lime på ekstra fester til og sette stangen i når jeg skal dorge, tenker det må være mulig og sette en stk nærme bunnen av båten på innsiden, og en litt lengre opp på innsiden av båten, som jeg bare kan sette stangen nedi når jeg skal paddle.

 

Noen som har forsøkt seg på noe lignende?

 

Er klar over at jeg bør benytte spesial lim som de anbefaler, men har ikke funnet noen som vil sende dette til norge fra usa da det er brannfarlig.

Tenkte meg innom paddlespesialisten idag og høre om de hadde noe lim og anbefale..

 

Noen her som har brukt et lim som holder godt?... vet om aquaseal men det er vel ikke helt 100 % og bruke har jeg lest.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.