Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft - hvilken farge? (utskilt)


Anbefalte innlegg

Annonse
  • 2 måneder senere...

Så i et innlegg at en hadde fått multicolor, og en annen hadde fått grønn, så det virker tilfeldig hvilken farge man får.

Dette synes jeg er for dårlig!

 

Man burde ha muligheten til å velge farge i nettbutikken, og eventuell informasjon om at leveringstiden blir lengre hvis man ikke "tar til takke" med den man før.

 

Sendte mail til packrafting.com hvor jeg jeg spurte hvilken farge den ble levert i, og har ikke fått noe svar.(flere uker siden)

Forventer at den er grønn(det er fargen jeg foretrekker)siden alle avbildede båter på nettsiden er grønne.

 

Har forøvrig ventet 1 mnd og en dag på båten min nå....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min ble jeg overasket over at den var i multicolor. Gul, blå og rød. Sendte mail og ga beskjed om at dette ikke var noe jeg forventet og om jeg kunne bytte. Svaret jeg fikk var at multicolor var blitt svært populært og de hadde bare det. Grønn tok lang tid å få fra leverandør og det var en fordel med milticolor om det skulle bli leteaksjoner

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg fikk min ble jeg overasket over at den var i multicolor. Gul, blå og rød. Sendte mail og ga beskjed om at dette ikke var noe jeg forventet og om jeg kunne bytte. Svaret jeg fikk var at multicolor var blitt svært populært og de hadde bare det. Grønn tok lang tid å få fra leverandør og det var en fordel med milticolor om det skulle bli leteaksjoner

At multicolor har blitt svært populært, tror jeg ingenting på! Ihvertfall når de i fjor sa at 90% nordmenn ville ha grønn... Skurrer litt der.

Har nok sammenheng med hva som er tilgjengelig fra leverandøren.

 

Poenget mitt er at det er en ærlig sak at båtene leveres i multicolor som standard, men da må det opplyses om på nettsiden.

Hvis ikke, er det villedende markedsføring.

 

crockseth: Hvis du ikke har tid (eller vilje) til å svare på henvendelser på e-post, foreslår jeg at du oppretter en faq på packrafting.com. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser på alpackaraft.com at fjord explorer bare kommer i gul, rød, blå og grønn, så da er det håp om at den blir ensfarget i det minste.:)

Skal også primært bruke den til fiske, så en diskret farge hadde vært greit.

Jaja, tiden vil vise hvilken farge det blir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

De leveres kun i multicolor fremover nå. Dette gjelder alle modellene. Mener crockseth opplyste om det i en tråd her men nettsiden burde vært oppdatert ja.

 

Jeg fikk også med meg at han opplyste om at standard farge fremover er multicolor.

Husker ikke eksakt hvilken tråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var på facebook han opplyste om dette:(5.Juni)

 

"Vi går over fra å levere Cedar Green som standard til å levere Multicolor som standard. Dette har tre årsaker:

1. Produsenten går ofte tom for spesifike farger ut i sesongen.
2. Multicolor er "på moten" og har blitt mer og mer etterspurt i det Norske markedet.
3. Multicolor er en sikrere farge. Den sørger for synlighet ved leteaksjoner."

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 måneder senere...

Om noen *virkelig* ønsker grønn har jeg en Llama og en Yak i grønn, som jeg godt kunne tenkt meg <å få byttet> i noe mer fargerikt. ;) De er brukt to ganger og fremstår som nye. Send en melding. Kan møtes mellom Lillehammer og Moss et sted. :)

 

Edit: falt ut tre små men vesentlig ord her over. Se klamme. De er ikke til salgs, men om noen har enmulticolour eller ensfarget rød eller gul - men har enda mer lyst på en grønn, kan vi kanskje bytte? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.