Gå til innhold
  • Bli medlem

Packraft - felleskjøp på forumet (utskilt)


Anbefalte innlegg

Da har jeg mottatt min Fjord Explorer i grønn. :)

(drøye 7 uker etter bestillingsdato)

 

Den ble som seg hør og bør "prøverodd" i stua i går kveld, og ser veldig bra ut. Håper den innfrir når jeg får testet den i vannet.

 

Fikk med gratis rodrig som lovt. Bra.

Denne passer ikke til Fjord Explorer.. Ikke så bra. ( Får lage mitt eget patent )

 

Ellers fikk jeg rabatt for sen levering av packrafting.com, på 17%. 

17% er ikke det samme som 7% avslag først, og deretter 10% avslag! (packrafting.com, jeg ser på dere )

Det skiller uansett så lite, at det orker jeg ikke gjøre noe med.  Uansett bra at de tar ansvar og gir rabatt. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ellers fikk jeg rabatt for sen levering av packrafting.com, på 17%. 

17% er ikke det samme som 7% avslag først, og deretter 10% avslag! (packrafting.com, jeg ser på dere )

Det skiller uansett så lite, at det orker jeg ikke gjøre noe med.  Uansett bra at de tar ansvar og gir rabatt. :)

 

17% rabatt blir faktisk litt større rabatt enn først 7% og så 10%... På 10.000 kroner vil det utgjøre 70 kroner forskjell.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Bestilte min Denali Llama samt åre 25. desember. Tok kontakt på kontakskjemaet på nettsiden for rundt to uker siden for å be om en oppdatering. Ikke hørt noe og ikke sett noe båt enda men registrerer livstegn på facebooksiden så butikken er tilsynelatende oppe å¨går enda.
Nå var jeg fra før kjent med denne tråden og bestilte nå på vinteren nettopp for å unngå spasmer etterhvert som våren nærmer seg. Like fullt irriterende at det ikke dukker opp hverken båt eller tilbakemelding.
Jeg har for all del god tid før jeg skal ha den med meg på fjellet men bestillingen er sendt så mentalt har jeg allerede kjøpt den. Plagsomt da at jeg ikke får klådd på den og prøvepadlet den.

Om flere vil handle fra norsk importør og få med seg norsk kjøpslov kan det se ut til å være på tide å sende bestilling nå snart så ikke sommersesongen blir noe helt annet enn hva man drømmer om.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,jeg bestilte en uke før deg og mottok båten for to uker siden. Jeg måtte vente en stund selv på båten. Jeg fikk kontakt med dem på facebook med privat mld der. Jeg ble da spurt om det hastet med båten. Sa da egentlig ikke men at jeg ville ha den innen påske. Dagen etter ble den sendt. Så jeg lurer på om de er tomme for båter og venter nå på at de skal få årets båter fra over dammen. Jeg bestilte ikke med åre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei

 

7% Rabatt på Packrafts til fjellforums lesere også i 2015!

 

Packrafting-sesongen innledes med gode nyheter! Etter å ha blitt tatt på senga i forhold til den enorme pågangen i fjor har vi nå kjøpt inn et ekstra stort lager. Vi håper derfor å kunne tilby mye bedre leveringstider gjennom hele sesongen. 2015-båtene har nå ankommet lageret. Vi leverer nå de fleste modeller på dagen.

 

Vi fortsetter det populære tilbudet til Fjellforums lesere fra i fjor ved å gi 7% rabatt til alle som bestiller og benytter seg av rabattkoden "fjellforum2015". Gyldig ut Mai.

 

I fjor var rabatten begrenset til enkelte modeller. I år gjelder tilbudet absolutt alle produktene inkl tilleggsutstyret!!

 

Og Ja, det er nå både billigere og raskere å kjøpe i Norge :-)

 

Besøk nettbutikken her:

 
mvh
Packrafting AS
logo@2x.png
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...
  • 1 år senere...
7 timer siden, Martin HJ skrev:

Noe nytt ang. leveringstid fra den norske importøren? Har de blitt bedre det siste halvannet året? Sendte en mail her om dagen med noen spørsmål og har ikke fått noe svar ennå. Tenkte å være klar når isen går neste år med farkosten. Fremdeles rabattkode for fjellforum?

Jeg fikk ihvertfall rabatten for å ha likt dem på facebook da jeg kjøpte før sommeren i år. Samme rabatten som nevnt for fjellforums lesere.

Flott service, vi kjøpte 2 stk Denali Llama.

 

Er det en ny forhandler på trappene i Norge ???   http://packraft-norge.no/

Endret av helmer
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Deler litt er faring med den norske nettsiden som selger packraft. Jeg prøvde å kjøpe fra dem men responstiden var veldig lang og jeg fikk hastverk for jeg skulle ha båten med på tur. Jeg tilbyde meg å betale ekstra frakt hvis de kunne hurtig bestille båten fra USA, men jeg fikk ikke noe svar fra de. Jeg endte opp med å kjøpe båten fra Tyskland og det var en vanvittig for skjell i svartid på henvendelsen og leveranse tid. De var ekstremt profesjonell. Etter hvert ønsket jeg å kjøpe ekstra utstyr til båten og tok da kontakt med norske siden igjen og da var svaret følgende: Vi ønsker ikke å selge utstyr til dem som ikke har kjøpt båt hos oss.....    Ja så da ble det nok engang handel fra Tyskland.  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

59 minutes ago, Torbjørn Tobiassen said:

Hei Deler litt er faring med den norske nettsiden som selger packraft. Jeg prøvde å kjøpe fra dem men responstiden var veldig lang og jeg fikk hastverk for jeg skulle ha båten med på tur. Jeg tilbyde meg å betale ekstra frakt hvis de kunne hurtig bestille båten fra USA, men jeg fikk ikke noe svar fra de. Jeg endte opp med å kjøpe båten fra Tyskland og det var en vanvittig for skjell i svartid på henvendelsen og leveranse tid. De var ekstremt profesjonell. Etter hvert ønsket jeg å kjøpe ekstra utstyr til båten og tok da kontakt med norske siden igjen og da var svaret følgende: Vi ønsker ikke å selge utstyr til dem som ikke har kjøpt båt hos oss.....    Ja så da ble det nok engang handel fra Tyskland.  

De var nok ikke så keen på å tjene penger de folka her 😂

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som driver den butikken har vært vanskelig å få tak i. Det kan helt sikkert være bra at andre kommer på banen, for markedet er på langt nær mettet.

(Det er en pitteliten mulighet for at jeg selger min packraft alpacka-193-1-200x134.jpg. Så i den grad noen er på utkikk etter en Denali llama kan det hende jeg selger min. men det kan også hende at jeg ombestemmer meg! Med spruttrekk, carbonåre som er sammenleggbar, lettvektsvest, fiskestangholder. Så og si ubrukt. Send evt PM.)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

47 minutter siden, Kjell Iver skrev:

De som driver den butikken har vært vanskelig å få tak i. Det kan helt sikkert være bra at andre kommer på banen, for markedet er på langt nær mettet.

(Det er en pitteliten mulighet for at jeg selger min packraft alpacka-193-1-200x134.jpg. Så i den grad noen er på utkikk etter en Denali llama kan det hende jeg selger min. men det kan også hende at jeg ombestemmer meg! Med spruttrekk, carbonåre som er sammenleggbar, lettvektsvest, fiskestangholder. Så og si ubrukt. Send evt PM.)

 

Hvilken årsmodell er Packraften din ?? Jeg kan være interessert

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 timer siden, helmer skrev:

Jeg fikk ihvertfall rabatten for å ha likt dem på facebook da jeg kjøpte før sommeren i år. Samme rabatten som nevnt for fjellforums lesere.

Flott service, vi kjøpte 2 stk Denali Llama.

 

Er det en ny forhandler på trappene i Norge ???   http://packraft-norge.no/

Ja, de er i oppstartsgropa. De skal selge packrafter fra en produsent med tilsvarende kvalitet og forhåpentligvis lavere priser enn de andre - sier de. Vet ikke hvilken produsent de mener ennå. Er på dialog med dem.

PS: MRS er produsenten de skal benytte seg av - http://www.packrafting-store.de/Packrafts:::43.html

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 minutter siden, CarlG skrev:

Jeg bestilte på nettsiden 3. juni og fikk båten i oktober. Har ingen planer om å kjøpe mer derfra. 

Jeg bestillte i april, fikk båtene i slutten av mai, var klar over at det var lang leveringstid

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vurderer å selge min Yukon Yak pack raft. Denne har montert trekk med brønn som avstives med stag, slik at man har selve spruttrekket kledd på seg. Den har også ettermontert Cargofly fra Packraftingstore.de, som gjør at man får pakksekker inne i selve potongene slik at man slipper å ha det pakket på båten. Det er også montert lårstropper slik at du kan rulle packraften, noen som jeg selv har gjort uten problemer.

Årsaken til at jeg vurderer å selge er at jeg ser på å bestille en Fjord Explorer da jeg ønsker å kunne ha med meg hunden i flåten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Hei folkens,

Ser at Packraft Norge (https://packraftnorge.no) er nevnt tidligere i denne posten, så jeg tenkte jeg kunne ta en liten presentasjon av oss.

Packraft Norge er importør av MRS packrafts - et merke som det selges mye av i Tyskland og Sverige. Vi kommer også blant annet til å tilby årer fra Werner (blant annet Pack-Tour M som er en åre spesielt utviklet for packrafting) og vester fra Kokatat. Vi håper og tror det er plass til enda en leverandør på det norske markedet! Vår erfaring er at veldig mange turglade mennesker ikke vet hva en packraft er - det har vi som mål å forandre på!

Til info har vi nå noen packrafts på lager, men venter på årer og vester. De er forventet på lager ila neste uke.

Når det gjelder priser som er nevnt over er vi i samme situasjon som alle andre i forhold til at dollaren er lite gunstig om dagen. Men for medlemmene på Fjellforum må vi selvfølgelig kunne gjøre noe ekstra. Fordi vi ikke ønsker å legge ut rabattkoder offentlig må interesserte medlemmer kontakte oss på mail eller facebook med sitt brukernavn på forumet og hvilke varer de er interessert i, så lager vi et tilbud til dere.

Kan forresten opplyse om at vi planlegger å tilby utleie på sikt for de som måtte være interessert i det, både i Bergen og Oslo.

Er det forresten noen forum medlemmer i Bergensområdet som kunne tenke seg å prøve en packraft? :) Kontakt oss på facebook, så ser vi hva vi kan få til! Vi setter også veldig stor pris på nye følgere på  facebook og lover å holde oss til packraft/tur relaterte ting!

Mvh

Magnus og resten av Packraft Norge teamet!

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Gjenopprett formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Ved å bruke dette nettstedet godtar du våre Bruksvilkår. Du finner våre Personvernvilkår regler her.